Glede

En tråd i 'Februar 2020' startet av tussa137, 19 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Vivi Guest

Så flink du er!:D Og veldig heldig med at formen er så bra at du klarer å være like aktiv som før:)

2. Skach Elsker forumet Oktoberlykke2020❤ Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Takk :) Jeg er veldig takknemlig for at jeg er i såpass god form som jeg er, jeg fikk litt igjen for det i dag morges når alt annet enn å ligge på sofaen var for tungt til å gjennomføre :hilarious: Gikk heldigvis over i løpet av noe timer da :D

• Liker Liker x 1
  3. Goldenticket Glad i forumet Februarbarna 2020

Ser på hver dag som en milepæl så lenge jeg ikke blør :)

• Liker Liker x 1
  4. Minlillenr3 Elsker forumet Februarbarna 2020

Gleder meg til mandag , da er det ny ultralyd på meg og knøttet :) er 7+6 da og regner med jeg får se mer en enn liten prikk som sist:hilarious: bare hjerte slår og alt ser fint ut er jeg fornøyd :p

• Liker Liker x 1
  5. Grim90 Flørter med forumet

Super glad for at mini endelig sover og jeg kan legge meg flat på sofaen og se på TV.

• Liker Liker x 1
  6. AL93 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er glad for at vi fortalte min familie om graviditeten i dag, og endelig kan være helt åpen om hvor sliten og kvalm jeg er til tider. I tillegg glede oss sammen til den lille kommer. Så et bankende hjerte på ultralyd i går :Heartred

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  7. Totoro Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Jeg er glad for at vi reiser på ferie i morgen :)

• Liker Liker x 2
  8. Nr.4PåVei Betatt av forumet

Gleder meg til å dra på ferie om 2 dager:happy093

9. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Gleder meg over at sola skinner, det er varmt og godt og lillemor har sovet i 2 timer så da fikk jeg solt meg litt :D

10. Oktoberprinsesse17 Glad i forumet Februarbarna 2020

Gleder meg over en uke ferie neste uke :D

11. B3ccy Forelsket i forumet Februarbarna 2020

Gleder meg over fridag så jeg kan nyte sola ute idag! Med tantebarna på besøk:Heartred

12. Vivi Guest

Gleder meg over at kvalmen var borte et par timer i går kveld, så jeg fikk være litt sosial:D

Del denne siden