Glede

Gleder meg over gjennomført hinderløp i dag :D 7 km med masse moro og mye strev, men jeg kom meg greit igjennom og takket være at jeg har begynt med styrketrening klarte jeg adskillig flere av hindrene enn jeg har gjort de forrige årene :D

I tillegg er det bare en uke til vi skal til Kristiansand Dyrepark og :D
Så flink du er!:D Og veldig heldig med at formen er så bra at du klarer å være like aktiv som før:)
 
Så flink du er!:D Og veldig heldig med at formen er så bra at du klarer å være like aktiv som før:)
Takk :) Jeg er veldig takknemlig for at jeg er i såpass god form som jeg er, jeg fikk litt igjen for det i dag morges når alt annet enn å ligge på sofaen var for tungt til å gjennomføre :hilarious: Gikk heldigvis over i løpet av noe timer da :D
 
Gleder meg til mandag , da er det ny ultralyd på meg og knøttet :) er 7+6 da og regner med jeg får se mer en enn liten prikk som sist:hilarious: bare hjerte slår og alt ser fint ut er jeg fornøyd :p
 
Jeg er glad for at vi fortalte min familie om graviditeten i dag, og endelig kan være helt åpen om hvor sliten og kvalm jeg er til tider. I tillegg glede oss sammen til den lille kommer. Så et bankende hjerte på ultralyd i går :Heartred
 
Gleder meg over at sola skinner, det er varmt og godt og lillemor har sovet i 2 timer så da fikk jeg solt meg litt :D
 
Gleder meg over fridag så jeg kan nyte sola ute idag! Med tantebarna på besøk:Heartred
 
Gleder meg over at kvalmen var borte et par timer i går kveld, så jeg fikk være litt sosial:D
 
Back
Topp