Hvordan er formen?

Uggen særlig tidlig på dagen eller hvis det går litt lenge mellom måltidene. Murringer til tider, spesielt på kveldstid. Tisser oftere, og noe svimmel til tider hvis jeg reiser meg brått/gjør brå bevegelser i fysisk aktivitet. Ømme bryst, mørkere brystvorter og synlige blodårer på dem. Er 7+2
 
... og der kom starten på superluktesans. Gikk gjennom kjøpesenter og holdt på å bli slått i bakken av alle luktene.
 
Nå har kvalmen kommet brått på! Kvalm fra jeg våkner til jeg legger meg igjen! Får ikke gjort noen ting, hjelper ikke å legge meg ned på sofaen eller i senga en gang, da jeg av en eller annen grunn føler meg verre når jeg ligger
 
Nå har kvalmen kommet her også ... eller kanskje jeg skal kalle det «uvel», for jeg kaster ikke opp, er bare uggen og føler på en desperasjon om at det må forsvinne for enhver pris! Har derfor spist mer de siste par dagene enn jeg egentlig vil ...

I dag erfarte jeg at kvalmen forsvant ute på tur i skogen - det var herlig. Men hjemme i huset kommer den fort tilbake.

I sist svangerskap var jeg ikke kvalm, så da det plutselige meldte seg nå, ble jeg bare så overraska. Hadde liksom håpet at jeg skulle slippe denne gangen også.
 
Jeg er så veldig glad for at jeg går ut i ferie i morgen ellers hadde jeg sikkert møtt veggen med et smell.
5+1 I dag: kvalm, ekstremt trøtt, bekkensmerter (wtf allerede liksom) murringer, tisser hver halvtime og hormonbombe.. Jada !
Hipp hurra for ferie btw! Nå håper vi på sol!! (og at spire i magen koser seg der)
 
Er veldig kvalm og sliten om dagen. Orker nesten ingenting etter jobb. Håper det bedrer seg etter noen uker. Selv om det er betryggende.
 
Veldig kvalm, uggen og føler meg bare sliten og uvel. Klarer ikke mye på ettermiddagen. Lekeplassen med barnet mitt og ellers helt rolig. Legger meg tidlig:)
 
OK dette kan ikke være mulig...
* bang * syke bekkensmerter på v. side..

Kom helt utav det blå :mad: I uke 5... Med de to andre kom det ikke før 2 trimester... Satt og strigrein I stad for dette er urettferdig!
 
Nå har kvalmen kommet brått på! Kvalm fra jeg våkner til jeg legger meg igjen! Får ikke gjort noen ting, hjelper ikke å legge meg ned på sofaen eller i senga en gang, da jeg av en eller annen grunn føler meg verre når jeg ligger
Akkurat det samme som her. Helt forferdelig!
 
OK dette kan ikke være mulig...
* bang * syke bekkensmerter på v. side..

Kom helt utav det blå :mad: I uke 5... Med de to andre kom det ikke før 2 trimester... Satt og strigrein I stad for dette er urettferdig!
Ta kontakt med fysio i dag. Er ting du kan gjøre som kan hjelpe og utstyr og slikt. Men da er det viktig at du behañdler så fort som mulig.
 
Kastet opp to ganger før klokken 07 i dag. Kastet også opp en gang i går kveld, så man kan trygt si at kvalmen har kommet. Får bare tenke at det er et godt tegn, uansett hvor dritt det er :hungover::hilarious:. Er 7+3
 
Sulten men varierende matlyst er komt mer og mer:happy: og sting i venstre side:sour: Er det nokon som veit om det er normalt? Er det det som er ligamentsmerter?
 
Er trøtt hele dagen, men er i fin form ellers. På dager det har skjedd mye eller det har vært mye å gjøre osv blir jeg ofte ganske kvalm etterpå. :)
 
Sulten men varierende matlyst er komt mer og mer:happy: og sting i venstre side:sour: Er det nokon som veit om det er normalt? Er det det som er ligamentsmerter?

Kjenner meg igjen i de stingene!
Til nå har jeg forbundet ligamentsmerter mest med den strålinga fra livmora og nedover i lysken, men jeg begynner også å tro at disse stingene i sida har noe med livmorvekst å gjøre :p
 
Trøtt, humørsyk og stresset
 
Back
Topp