IKM uke 28

Har noen av dere noen gode ideer til å slappe av og få mer energi?

Om dagen er det høysesong på jobb og ofte mye overtid, samtidig som det skjer mye på hjemmefronten. Også litt redd for å «skuffe» mannen ved at vi ikke klarer det denne perioden heller (selv om han sier jeg ikke gjør det, sitter jeg med den følelsen). EL er i løpet av denne uka og vi legger inn aksjer som bare det, men jeg er så redd for at det ikke skal gå. Så har dere noen tips til hvordan slutte å tenke så veldig mye på dette og klare å slappe av mer?:hungover:

Har noen av dere noen gode ideer til å slappe av og få mer energi?

Om dagen er det høysesong på jobb og ofte mye overtid, samtidig som det skjer mye på hjemmefronten. Også litt redd for å «skuffe» mannen ved at vi ikke klarer det denne perioden heller (selv om han sier jeg ikke gjør det, sitter jeg med den følelsen). EL er i løpet av denne uka og vi legger inn aksjer som bare det, men jeg er så redd for at det ikke skal gå. Så har dere noen tips til hvordan slutte å tenke så veldig mye på dette og klare å slappe av mer?:hungover:
For egen del, så hjelper det faktisk å ikke være på forum som dette hver dag. Ikke Google masse, ikke søke opp sider med utstyr for å drømme seg bort.
«Skuffe» mannen? Kanskje det hjelper å snakke om det? Legge noen hyggelige planer dere kan gjennomføre uavhengig av hvordan prøvingen går?

For egen del, så hjelper det faktisk å ikke være på forum som dette hver dag. Ikke Google masse, ikke søke opp sider med utstyr for å drømme seg bort.
«Skuffe» mannen? Kanskje det hjelper å snakke om det? Legge noen hyggelige planer dere kan gjennomføre uavhengig av hvordan prøvingen går?
Tror vi må prøve å finne på noe å gjøre ja. Blir ikke så mye ferie i år siden vi har byttet jobb, flytta og snart skal bytte Bhg, så tror vi da lettere fokuserer på akkurat dette som noe å se frem til. Men skal se litt rundt og prøve å booke inn noe vi kan gjøre sammen og se frem til:)

Det kan skimtes en begynnende strek på el-testen i dag. Så da er det bare å holde seg frisk, slappe av og legge inn aksjer denne uka mens jeg fortsetter å se etter el :hilarious:

Vedlegg

• F8F32B62-F98D-497A-A0AE-FAAA0D0D0046.jpeg
    F8F32B62-F98D-497A-A0AE-FAAA0D0D0046.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 98
Her hjelper det å bare ta seg av det som jeg må :p tiden løper litt fra meg, mye å gjøre :) el om ca én uke, venter til helgen med å teste tenker jeg (har ikke så mange tester igjen)

Jeg prøver uten denne PP, dersom det ikke går nå tenker jeg EL testing neste periode igjen :) Bruker dere digital monitor eller vanlige tester?

Har litt avslappet forhold til prøving denne pp. Blir henvist til ivf ila sommeren så kjenner jeg ikke orker å teste etter El.

Jeg prøver å teste denne pp, blir første gang jeg tester ordentlig. Startet å teste på mandag og kunne begynne å skimte en strek så forventer sterkere strek i kveld :)

Jeg prøver uten denne PP, dersom det ikke går nå tenker jeg EL testing neste periode igjen :) Bruker dere digital monitor eller vanlige tester?
Jeg kjøpte først Normal sine tester....vet ikke om det er dårlig farge på dem eller hvad det var, ga meg ikke det store håpet ihvertfall
Kjøpte så Apotek1 sine tester
Har nok igjen av dem nå til å teste denne pp. Neste pp er vi på ferie og da “tar vi pause” dvs legger inn aksjer hvis vi får det til ;)

Evamor, 33 år, pp1, 3, 28.06.19, 13.07.19

Håper jeg. Mistet i MA 13.06. Så venter på å kunne prøve igjen.

Cd7 her, begynner å nærme seg el-test tenker jeg :)
tester dere for el?
Ja, kjøpte inn noen forrige PP og tenker å teste litt fremover. Bare for å se om appen gir ca riktig tidspunkt. Det er jo ikke nødvendig å treffe nøyaktig på dagen (heldigvis), men greit å vite i tilfelle eggløsning er tidligere enn antatt...

Jeg tenker å begynne å EL-teste i morgen. Forrige måned fikk jeg aldri positiv test - bare sterkere strek også svakere igjen. Men skal prøve fra et annet merke denne PP.

Vi er på hyttetur med flere rundt EL, så blir spennende å se hvordan vi løser både EL-testing og eventuelt aksjelegging. Hehe.

Jeg tenker å begynne å EL-teste i morgen. Forrige måned fikk jeg aldri positiv test - bare sterkere strek også svakere igjen. Men skal prøve fra et annet merke denne PP.

Vi er på hyttetur med flere rundt EL, så blir spennende å se hvordan vi løser både EL-testing og eventuelt aksjelegging. Hehe.
Hehe, har dere lagt noen plan?

Hehe, har dere lagt noen plan?
Tar det nok litt som det kommer. Vi reiser hjem på det som ifølge en av appene skal være EL-dagen, så er ikke helt krise heller, med mindre EL kommer tidligere.

Har uansett innstilt meg på at det kan ta noen PP før det klaffer denne gangen og har ikke noe hastverk egentlig. Samtidig liker jeg å ha kontroll på det jeg kan kontrollere, så synes det er ålreit å følge med på EL-testing og temp. Er jo spennende å lære nytt om kroppen også. :)

Hvilke(n) app(er) bruker dere? Jeg bruker Flo og Fertility Friend.

Last edited:
Da krysser vi fingrene for at det går bra :happy119
Bruker Life og Flo. Har bare brukt dem for å holde kontroll på mensen, men kjekt med oversikt på eggløsning nå. De har litt forskjellig utseende og litt forskjellige oversikter, tar kort tid å fylle ut, så bruker begge to fortsatt.

Back
Topp