TUL - når?

V

Vivi

Guest
Jeg tenkte å bestille time til TUL, men er usikker på når det er lurest. Tenkte neste fredag, da er jeg 6+2, eller er det for tidlig kanskje?:p Det er fredager som passer best, men jeg vil ikke vente enda en uke:nailbiting:
 
Jeg tenkte å bestille time til TUL, men er usikker på når det er lurest. Tenkte neste fredag, da er jeg 6+2, eller er det for tidlig kanskje?:p Det er fredager som passer best, men jeg vil ikke vente enda en uke:nailbiting:

Det kommer litt an på hva du venter/ønsker å se. Så tidlig er det ikke stort annet å se enn en liten blobb, og et bankende hjerte, men hvis det er det du ønsker å se er det bare å kjøre på. :joyful:
 
Det kommer litt an på hva du venter/ønsker å se. Så tidlig er det ikke stort annet å se enn en liten blobb, og et bankende hjerte, men hvis det er det du ønsker å se er det bare å kjøre på. :joyful:
Trenger bare å se et bankende hjerte i grunn. Bekymringene begynner å ta overhånd snart, særlig siden jeg ikke har så mange symptomer lenger:(
 
Jeg tenkte å bestille time til TUL, men er usikker på når det er lurest. Tenkte neste fredag, da er jeg 6+2, eller er det for tidlig kanskje?:p Det er fredager som passer best, men jeg vil ikke vente enda en uke:nailbiting:
Jeg har TUL på Mandag, da er jeg 6+5.. Forventer ikke å se så mye, håper bare å se et bankende hjerte.
 
Jeg hadde på 6+0 med en hcg rett under 1000, da såg han «ingenting», kanskje et anlegg som ble målt til 3 mm. Skal tilbake 6+2 for å se igjen.

Vet du hcg? Legen sa at den bør helle mot 2000 for å se hjerteslag. Standard tul etter ivf gis ikke før 7+0, det skjer mye på få dager i disse ukene :)

Du føler og tenker sikkert mye, men noen dager fra eller til har mye å sin
 
Jeg var i dag! Ble satt tilbake noe, så jeg er 6+3 og ikke 6+6 som jeg hadde trodd. Var et lite bankende hjerte der.
 
Vi har bestilt når jeg er ca i uke 8, hadde i uke 12 sist. Det er ikke så mye å se så tidlig går jeg ut i fra, men vil vite om alt er som det skal før vi reiser på ferie. I uke 12 så vi en veldig miniatyrbaby med fingre, tær osv :)
 
Jeg får ul hos fastlegen ved behov, så jeg skal det i uke 8. Kjekt å se om alt er greit før ferien! ☺️
 
Jeg har bestilt privat når jeg er 8+5, har legetime 6+1 og håper å bli henvist til tul på sykehuset i uke 12/13 igjen ❤️
 
Jeg har ordnet time når jeg er 8+5, men er såååå lenge til! Er 6+0 i dag. Men vi må ta det privat, og da har vi ikke råd til å ta mer enn 2 timer. Skal igjen mellom uke 13 og 15.
 
Jeg skal når jeg er 8+4, gynekologen mente at hvis jeg ventet til uke 8 ville de kunne se mer.
:)
 
Tenker rundt uke 7. Og eller en organspesifikk en senere.
 
Back
Topp