Jeg blir rett og slett helt skremt. Våknet fredag morgen og hadde fått den magen. Tenkte bare hva?? Husker eg var litt oppblåst når eg var gravid sist, men nå er det jo nesten ikke mulig og gå utenfor døren uten at folk skal se at eg er gravid? Forstår jo at det selvfølgelig ikke er baby mage, men det ser jo sånn ut
har faktisk like stor mage nå som når eg var 4 mnder på vei med forje. Og problemet er at den er like stor om morningen?

har faktisk like stor mage nå som når eg var 4 mnder på vei med forje. Og problemet er at den er like stor om morningen?

Hadde vært koselig om det var babymage, men jeg er bare 6 + 5, så det er lenge til den kommer regner jeg med
problemet hadde ikke vært så stort om det ikke var for at eg bare ikke fikk igjen knappen på buksen, men strikk på buksen har en snart brukt i en uke nå fordi det strammer sånn, men her er det tydelig stor mage!! Jeg får direkte vondt av og ha strikk på buksen også... skal jo ikke være slik som dette
finner nesten ingenting som kan dekke den store magen heller, til og med i hettegenser ser man det 
Har en herlig dongerikjole som jeg kan bruke uten at det ser så gale ut. Jeg ser gravid ut i den, men det kunne like gjerne bare vært fordi at kjolen går ut under midjen 
Men samboer beskymrer seg da han ville vi skulle holde det for oss en god stund og nyte det, men så kom magen plutselig 
Så prøvde han å ro som bare søren for å redde seg i land, det var morsomt