Junitråden!

Er ikke det stas da?:) eller vil hun ikke skilles fra mamma?
Mammadalt ja.

Men fikk det for seg at hun ville savne søsken om de sov der så da presenterte vi muligheten for at hun kunne jo også sove der sammen med dem. Og lokker med at svigerfar kan komme på å f eks ha is...

Hihi, ikke bare fordeler ved å ha denne lidelsen:p blir jo utmattet...
Joda, ser den.
. Men det blir man av å mangle det genet også. Å leve i kaos er slitsomt, å alltid måtte styrt-rydde er slitsomt, å alltid være på etterskudd er slitsomt.

Sliten.no
Orker ikke å gjøre noe, tenkte det blir godt med endag hjemme i mirgen men neida

Hmmm. Ikke lyst til å gjøre noe i kveld. Ene handa mi verker. Lillejenta tullet selv om far la henne i kveld. Gruer meg til å stå opp. Vil ha godis. Var så, flink til å begrense inntaket av godis uka, men så kom helgen og alt raknet totalt. Jeg kommer til å være tykk for alltid.

Til en viss grad meg også.

Glamping er nok mer meg ;) men jeg er usikker på det i praksis.

Jeg elsket campingplasser som barn, vi sov på hytter til leie både her og der. Men comforten der ene nå tidvis så som så. I kardemommeby også med et soverom med en dobbeltseng med overseng og en køyeseng. Og bad, nede. Stue med kjøkkenkrok oppe. Og trapp ute. Aka, hører ikke om noen våkner. Jadda.

Men det er bare to netter. Og jeg tror glampingteltene de bygger på roligheden trolig er vel så greit, med senger og greier.

Eget telt på mange måter bedre men jeg liker ikke luftmadrasser, de knirker. I alle fall våre.

Jeg tilbringer nok et par netter på slik hvert år. Korpstur...
Glamping kunne jeg klart;) tror jeg...
Men med 2 barn med spesielle utfordringer må vi nok ha det komfortabelt på tur:) så likt hjemme som mulig..

Mammadalt ja.

Men fikk det for seg at hun ville savne søsken om de sov der så da presenterte vi muligheten for at hun kunne jo også sove der sammen med dem. Og lokker med at svigerfar kan komme på å f eks ha is...
Hihi, er nok lettere når søsken er der også:) og lettere om kanskje ikke du leverer henne der?

Hihi, er nok lettere når søsken er der også:) og lettere om kanskje ikke du leverer henne der?
Logistikken pleier være at hele familien drar dit, er der en stund også drar vi. Oftest står de eldste og dytter oss ut omtrent. Kan vi ikke dra, og ta med lillesøster? Tante og onkel synes nemlig en liten niese er spennende. Onkel på 10 trillet glatt dukkevogn i hagen med niese på 2 i fjor. Storebror på 9 synes det var så kjedelig at han heller satt inne og leste eller så tv. Spent på dynamikken i år.

Vi er jo på besøk hos svigerfar mange ganger i uka når vi er på ferie. Noen dager bare setter vi igjen ungene. Eller henter dem

Kanskje en hviledag er det du trenger?:)
Vet du hva, jeg kom meg ut.
Når jeg først kom i gang var det utrolig deilig.
Når jeg skulle begynne å vende nesen hjemover hadde jeg virkelig ikke lyst, hadde mest lyst til å sende en melding til mannen og si "jeg tar rød og blå i tillegg, jeg og blir ute 1,5 timer ekstra"..
Men litt dumt å bruke 3 timer av kvelden på trening når vi har en ekstra kveld sammen uten å måtte legge oss tidlig og frøken-står-alltid-opp-tidlig ikke er hjemme

Glamping kunne jeg klart;) tror jeg...
Men med 2 barn med spesielle utfordringer må vi nok ha det komfortabelt på tur:) så likt hjemme som mulig..

Unga mine hadde nok klart det, men mannen.... (og jeg når det kommer til knirkende sove-løsninger som er harde i tillegg) og eldste trenger trolig WiFi for å ikke surne ;) det får han teste i dyreparken, dit drar vi uten nettbrett og har ikke WiFi så vidt jeg vet.

Må trolig utvide mobilabb for noen av oss, både jeg og ungene har 500 mb....

Så sliten før i dag.
En liten treningstur, og nå er jeg så full av energi at jeg ikke klarer å sitte stille.
Mannebeinet kommer til å bli gal av meg i løpet av kvelden :P

Back
Topp