Junitråden!

Absolutt finne på noe bare dere to ja!:D❤️ Kino? Ut å spise? Bare det å gå en tur sammen er fantastisk:D
Noe sånn ja.

Gitt at hun fakrisk vil da. Det er jeg slett ikke overbevist om

Jeg syntes det var oppskrytt med eldste, men det var helt nydelig med yngste. Savner det sånn ❤️ Sånn bortsett fra på slutten da hun prøvde å grave seg ut gjennom skambenet da :hilarious:
Hehe, noen plager var det jo:P men alt i alt en fantastisk opplevelse jeg alltid vil savne!❤️

Diskusjon her. Frøkna skal ha seg en liten lur og sier at hun ikke må tisse. Samboer sier da at han tar på henne bleie, mens jeg sier at hun bare blir forvirret da (jeg har gått på jobb når hun står opp igjen, så han må ta evnt uhell og det gidder han ikke:inpain:)...
Gah! Hva gjør man med det?
Man lar henne sove uten bleie:)
Har ikke hun sluttet nå nylig??

Komfort er viktig for meg:p
Til en viss grad meg også.

Glamping er nok mer meg ;) men jeg er usikker på det i praksis.

Jeg elsket campingplasser som barn, vi sov på hytter til leie både her og der. Men comforten der ene nå tidvis så som så. I kardemommeby også med et soverom med en dobbeltseng med overseng og en køyeseng. Og bad, nede. Stue med kjøkkenkrok oppe. Og trapp ute. Aka, hører ikke om noen våkner. Jadda.

Men det er bare to netter. Og jeg tror glampingteltene de bygger på roligheden trolig er vel så greit, med senger og greier.

Eget telt på mange måter bedre men jeg liker ikke luftmadrasser, de knirker. I alle fall våre.

Jeg tilbringer nok et par netter på slik hvert år. Korpstur...

Mannen prøvde å rydde i morges, men endte bare opp med å gå i veien for meg som også prøvde å gjøre det samme.
Det mest effektive er dersom jeg før fred og ro til å gjøre det alene.
Siden frøkna var hos ei venninne endte det opp med at jeg hev mannen og Lille U ut slik at jeg fikk jobbet i fred.
Selvfølgelig kom frøkna og venninnen hjem til oss 15 minutter senere.
Og de kan god være her, men da må de være oppe i tredje siden jeg ryddet andre.
Jo da, det skulle de, men ble mye løping mellom tredje og verandaen, og mamma her og mamma der.
Fikk heldigvis gjort ganske mye likevel.
Venninnen ble til middag, og nå har de dratt opp til henne for at frøkna skal sove over.
Lille U er på vei i seng.
Jeg har skiftet til treningstøy, men har egentlig ikke så veldig lyst til å gå ut for å løpe i kveld.
Magen er stappa etter middagen, ryggen er vond etter husarbeidet og hodet er numment etter 2 veldig aktive 2. klassinger.
Og så ser det ut som om det skal til å begynne å regne....
Kanskje en hviledag er det du trenger?:)

Oi. Samme program. Ei dame fikk ikke kompliment med en gang fra hennes kjæreste, og hun eksploderte foran vennene hans. Han er fullstendig kuet. Stakkars mann!

Koselig når de leker fint sammen❤️
De to leker ofte fint med duplo eller Barbie fakrisk. Så lenge det er bare dem da, hun dropper søstra på et blunk til fordel for venner...

Oi. Samme program. Ei dame fikk ikke kompliment med en gang fra hennes kjæreste, og hun eksploderte foran vennene hans. Han er fullstendig kuet. Stakkars mann!
Høres ut som et meget sært program.

Du er hjertelig velkommen til å tilbringe en måned eller så her en gang i blant...

Kunne du i tillegg smittet meg ville jeg vært takknemlig
Hihi, ikke bare fordeler ved å ha denne lidelsen:P blir jo utmattet...

Back
Topp