Noe sånn ja.Absolutt finne på noe bare dere to ja!Kino? Ut å spise? Bare det å gå en tur sammen er fantastisk
![]()
Gitt at hun fakrisk vil da. Det er jeg slett ikke overbevist om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe sånn ja.Absolutt finne på noe bare dere to ja!Kino? Ut å spise? Bare det å gå en tur sammen er fantastisk
![]()
Hehe, noen plager var det joJeg syntes det var oppskrytt med eldste, men det var helt nydelig med yngste. Savner det sånnSånn bortsett fra på slutten da hun prøvde å grave seg ut gjennom skambenet da
![]()
Uhuuu, heldige dere!!Hoho ^^ Over 25 her![]()
Man lar henne sove uten bleieDiskusjon her. Frøkna skal ha seg en liten lur og sier at hun ikke må tisse. Samboer sier da at han tar på henne bleie, mens jeg sier at hun bare blir forvirret da (jeg har gått på jobb når hun står opp igjen, så han må ta evnt uhell og det gidder han ikke)...
Gah! Hva gjør man med det?
Fin tur til Skien??God dag
På vei hjem, mye regn har det vært ..
Til en viss grad meg også.Komfort er viktig for meg![]()
Koselig å se deg igjenGod dagher er det en stund siden jeg har fått tid til å være. Men fikk tid å stikke innom litt nå
håper dere alle har det bra!
Flinke de er!!Vis vedlegget 300489 storebror hjelper å bygge topp 100 premien til lillemor.
Nå kjøres det tog i stua!
Så koseligRoadtrip til Tyskland. Kombinert familieferie og bryllup![]()
Koselig når de leker fint sammenSøstrene på 3 og 8 bygger og leker og sender toget omkring og har det gøy.
Kanskje en hviledag er det du trenger?Mannen prøvde å rydde i morges, men endte bare opp med å gå i veien for meg som også prøvde å gjøre det samme.
Det mest effektive er dersom jeg før fred og ro til å gjøre det alene.
Siden frøkna var hos ei venninne endte det opp med at jeg hev mannen og Lille U ut slik at jeg fikk jobbet i fred.
Selvfølgelig kom frøkna og venninnen hjem til oss 15 minutter senere.
Og de kan god være her, men da må de være oppe i tredje siden jeg ryddet andre.
Jo da, det skulle de, men ble mye løping mellom tredje og verandaen, og mamma her og mamma der.
Fikk heldigvis gjort ganske mye likevel.
Venninnen ble til middag, og nå har de dratt opp til henne for at frøkna skal sove over.
Lille U er på vei i seng.
Jeg har skiftet til treningstøy, men har egentlig ikke så veldig lyst til å gå ut for å løpe i kveld.
Magen er stappa etter middagen, ryggen er vond etter husarbeidet og hodet er numment etter 2 veldig aktive 2. klassinger.
Og så ser det ut som om det skal til å begynne å regne....
De to leker ofte fint med duplo eller Barbie fakrisk. Så lenge det er bare dem da, hun dropper søstra på et blunk til fordel for venner...Koselig når de leker fint sammen![]()
Høres ut som et meget sært program.Oi. Samme program. Ei dame fikk ikke kompliment med en gang fra hennes kjæreste, og hun eksploderte foran vennene hans. Han er fullstendig kuet. Stakkars mann!
Hihi, ikke bare fordeler ved å ha denne lidelsenDu er hjertelig velkommen til å tilbringe en måned eller så her en gang i blant...
Kunne du i tillegg smittet meg ville jeg vært takknemlig
Høres ut som et meget sært program.
Kan jo prøveKan du smitte meg?
Skjønte hva du prøvde å formidleStavefeil til og med, men i går var det sommer da hun. Det var jo det. Sommervarmt.
Er ikke det stas da?Noe sånn ja.
Gitt at hun fakrisk vil da. Det er jeg slett ikke overbevist om
Tusen takk![]()