Weeee, så spennende!!Det går egentlig greittrives i ny jobb, men veldig klar for sommerferie nå!
Vi har funnet ut at vi skal starte prøvingen igjen til høsten! Gleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weeee, så spennende!!Det går egentlig greittrives i ny jobb, men veldig klar for sommerferie nå!
Vi har funnet ut at vi skal starte prøvingen igjen til høsten! Gleder meg!
Oi, det var voldsomtRimelig heftig "langs grensa" nå Vis vedlegget 300227
Jeg sover tungtBuldret litt ?
Her smalt det som bare det
Ja, noen steder var det meget heftigOi, det var voldsomt![]()
På vaskerommet??Hmm. Jeg har sangen som spilles på reklamen til Telia på hjernen. I morgen er det meldt regn, og jeg finner ikke regntøyet til eldste. Hvor i alle dager har jeg lagt det da?
Lurt å vaksinere seg jaGlad eg er vaksinert no, det måtte eg pga medisiner eg bruker.
Bare velstandIntervju gikk strålende, sola skin og me skal på speidertur hele pinsen![]()
Snikende lyst på en til??Folk blir gravide og føder over alt rundt meg, det begynner å bli veldig vanskelig å holde på at vi ikke skal ha flere barn![]()
Gratulerer så mye!!Fikk sommerjobb![]()
Ble det kakao??Jeg er innmari godtesyk
Jeg har ikke noe på lur.
Det er halvannen time igjen på jobb, minst.
Jeg er innmari frista til å gå og lage en kopp kakao, for det har vi på jobb....
Nei. Men som du snart kommer til var det skololade i skapet....Ble det kakao??![]()
God pinse!Logger av for speidertur. God pinse alle![]()
Her er det også hjemme-pinseHva gjør dere i helgen?
Minste og jeg er hjemme alene.. uten planer.. syns det er en smule trist..
Grattis med nyslipte kniver!Jippi, fått tilbake knivene mine i dag![]()
Leggetid for min menneskelige prevensjon da. Hey hvor det går....!!!

Kjenner meg såååå igjen2 av 3 unger i seng, og begge tuller i sengene sine.
Jeg er lettere irritert.
Prøver å hive mannen i seng for å få litt tid for meg selv før eldste skal spise kvelds, og jeg skal begynne å lage maten vår (han er trøtt etter uken, og skal opp med ungene i morgen tidlig).
Står irritert og rydder på kjøkkenet (noe han egentlig skulle ha gjort), han kommer inn og begynner å pakke sammen noen melkekartonger som er skyllet og tørket, og han setter dem foreløpig midt på den kjøkkenbenken jeg hadde ryddet og skulle til å tørke av.
Jeg blir virkelig irritert og spør litt vel krast og han ikke skal se å komme seg i seng istedenfor bare å gå i veien for meg.
Han svare litt spakt at han bare prøver å hjelpe, og jeg forklarer at de står ikke i veien der de stod, jeg trenger en ryddig og ren kjøkkenbenk uten melkekartonger.
Ja, jeg vet jeg er totalt dust, og ja, jeg tok meg sammen og sa takk for at han prøvde å hjelpe, og ja jeg sa unnskyld.
Noen som vil bytte litt PMS mot sjokolade?
Egentlig aldri vurdert noe annet heller jeg.Her er det også hjemme-pinsehelt greit i grunn!
Gratulerer med seierKamp vunnet så da satser vi på det fortsetter![]()