Junitråden!

Skravler litt så Ronja kan komme seg lenger i tråden, langt til hun er ajour så viktig at noen skriver så hun kan svare uten å spamme ;)

Lettpåvirkelig jeg?

Noen skriver i en tråd om camping, som jeg ikke vet hvorfor jeg leser, at de har stort telt og svogeren påstår de driver med glamping

Og jeg begynner å Google. Hørtes kjekt ut.

Kjekt? Telt? Luftmadrass og sovepose?
Og når? Ferien vår, mine fire uker går som så:
1 uke hjemme med ungene. Handle og pakke og vaske klær og sånn
2 uke reiser vi retning svigers.
3 uke, slutten av denne i dyreparken
4 uke startet i dyreparken og så skal vi altså hjem.

Men det virker så befriende gøy å telte på ferie i selvsagt bare sol ;)

2 av 3 unger i seng, og begge tuller i sengene sine.
Jeg er lettere irritert.
Prøver å hive mannen i seng for å få litt tid for meg selv før eldste skal spise kvelds, og jeg skal begynne å lage maten vår (han er trøtt etter uken, og skal opp med ungene i morgen tidlig).
Står irritert og rydder på kjøkkenet (noe han egentlig skulle ha gjort), han kommer inn og begynner å pakke sammen noen melkekartonger som er skyllet og tørket, og han setter dem foreløpig midt på den kjøkkenbenken jeg hadde ryddet og skulle til å tørke av.
Jeg blir virkelig irritert og spør litt vel krast og han ikke skal se å komme seg i seng istedenfor bare å gå i veien for meg.
Han svare litt spakt at han bare prøver å hjelpe, og jeg forklarer at de står ikke i veien der de stod, jeg trenger en ryddig og ren kjøkkenbenk uten melkekartonger.

Ja, jeg vet jeg er totalt dust, og ja, jeg tok meg sammen og sa takk for at han prøvde å hjelpe, og ja jeg sa unnskyld.

Noen som vil bytte litt PMS mot sjokolade?
Kjenner meg såååå igjen:P

Back
Topp