Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til skienHvor skal du ?
Kos deg på cupEr så lei regn! Gi meg litt oppholdsvær! Cup i helgen.. aldri fred å få jo. Bare litt sliten og sutrete i dag..
Kos deg.Intervju gikk strålende, sola skin og me skal på speidertur hele pinsen![]()
Meget rolig pinse.Du og. Håper du får det mindre hektisk i pinsen![]()
Meget rolig pinse.
. Svigerfar kommer i kveld og drar i morgen og ellers ingen andre planer enn at mellomste skal synge i gudstjeneste på mandag. Ute da så jeg håper været blir bedre enn det er meldt.
Vi skal nok en handletur i morgen formiddag, ikke på biblioteket som tenkt for det er stengt og ellers bare kose oss hjemme "være hjemme og spise pizza og få lørdagsgodt" som treåringen sa, og vaske klær og hus og ja... Sånt som alltid må skje.
Aww.Folk blir gravide og føder over alt rundt meg, det begynner å bli veldig vanskelig å holde på at vi ikke skal ha flere barn![]()
Hjelper det at jeg sier at jeg ikke skal ha flere uansett hvor søte de er?Ja, du hjelper ikke situasjonen akkurat![]()
Hjelper det hvis jeg sier det sannsynligvis blir enebarn?Ja, du hjelper ikke situasjonen akkurat![]()

Gratulerer så mye med dagenVåknet opp til roser og bursdagssangkorDet er så herlig Når de små kom gående med kort og blomster. Perfekt morgen
![]()
Så braFikk sommerjobb![]()
Hjelper det at jeg sier at jeg ikke skal ha flere uansett hvor søte de er?
Hjelper det hvis jeg sier det sannsynligvis blir enebarn?![]()