Junitråden!

Det begynte å regne 1 1/2 time før det skulle, så jeg ble våt! Da er det flaks at jeg elsker regn :D

Klassen til kengubarnet skulle sykle til en annen skole i dag, håper de ikke blir for våte. De skal være ute der hele dagen.

Du og. Håper du får det mindre hektisk i pinsen :)
Meget rolig pinse.
. Svigerfar kommer i kveld og drar i morgen og ellers ingen andre planer enn at mellomste skal synge i gudstjeneste på mandag. Ute da så jeg håper været blir bedre enn det er meldt.

Vi skal nok en handletur i morgen formiddag, ikke på biblioteket som tenkt for det er stengt og ellers bare kose oss hjemme "være hjemme og spise pizza og få lørdagsgodt" som treåringen sa, og vaske klær og hus og ja... Sånt som alltid må skje.

Meget rolig pinse.
. Svigerfar kommer i kveld og drar i morgen og ellers ingen andre planer enn at mellomste skal synge i gudstjeneste på mandag. Ute da så jeg håper været blir bedre enn det er meldt.

Vi skal nok en handletur i morgen formiddag, ikke på biblioteket som tenkt for det er stengt og ellers bare kose oss hjemme "være hjemme og spise pizza og få lørdagsgodt" som treåringen sa, og vaske klær og hus og ja... Sånt som alltid må skje.

Ja klesvask og husvask venter ikkje ;)

Folk blir gravide og føder over alt rundt meg, det begynner å bli veldig vanskelig å holde på at vi ikke skal ha flere barn :P

Back
Topp