Har dere planer om å skaffe en bil da??Siste utflukt idag. Taxi til fysio, fysio, taxi til lege for siste svangerskapskontroll, så taxi hjem for å slappe av til innleggelse på onsdag. Skulle ønske vi hadde bil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere planer om å skaffe en bil da??Siste utflukt idag. Taxi til fysio, fysio, taxi til lege for siste svangerskapskontroll, så taxi hjem for å slappe av til innleggelse på onsdag. Skulle ønske vi hadde bil!
Flinke duSitter og letter meg for en halvliter blod jeg
God kveldGod morgen. Nydelig vær og kosa meg med kesam og blåbær, mens oppvaskmaskinen dura på og eg skal snart baka kaka![]()
Masse god bedring og lykke til på eksamenEn uke til muntlig eksamen og jeg har SÅ mye igjen å lese meg opp på... Så klarer jeg å få omgangen/matforgiftning og har vært oppe halve natta med magekramper og utslipp av det en og andre.
Noen tips til hvordan jeg kan føle meg bra fort?er ikke kvalm lenger, men vondt i kroppen og orker ikke mat/gjøre noe. Er det noe i det å prøve gem-pulver for voksne kanskje.
Også sender jeg en bønn om at det ikke må være smittsomt, så resten av familien ikke får det her![]()
God kveldhvilken kake bakte du?

Håper det gikk bra med henneNo tordna og høljar det her. Og jenta mi spiller fotball ute. Hun hater torden.
Ser ganske heftig ut
Skremmende opplevelseSist det tordna her, smalt det på natta. Det var så kraftig at eg trudde det gikk av ein bombe, eg våkna livredd og ungene hylgråt.
Weeee, lykke tilEg skal på jobbintervju i morgen![]()
Håper det gikk bra med henne![]()
Skremmende opplevelse![]()
Foreløpig har vi ikke økonomi til detHar dere planer om å skaffe en bil da??![]()
Det går egentlig greitHeeeeiii!!hvordan går det med deg??
![]()
Jeg kan. Derfor gir jegFlinke du![]()
God kvelfGod kveld alle sammen![]()
Åh her var det heftig altsåBuldret litt i natt sier mannen, ikke kommet en dråpe i dag![]()
God kveld søte degGod kveld alle sammen![]()