Junitråden!

Deilig når ungene blir så store..har noen år igjen...

Mm. Yngste vår er jo 3,5 og den friheten vi begynner å oppnå er uten tvil med på å styrke min følelse av at vi er ferdig. Tre er passe for oss.

Mm. Yngste vår er jo 3,5 og den friheten vi begynner å oppnå er uten tvil med på å styrke min følelse av at vi er ferdig. Tre er passe for oss.

Det skjønner jeg godt.. vi ønsker oss også en nr 3, så vet det blir mange år til med tidlig opp :P

Ikke alltid slik da :p igår ville han starte dagen 05.30 :hilarious:
Men det er noe med det å slippe å ha på alarm når man har fri :D

Det var i tidligste laget ja :P
Har aldri på alarm lenger.. lille våkner alltid før 07 uansett :P

Det var i tidligste laget ja :p
Har aldri på alarm lenger.. lille våkner alltid før 07 uansett :p
Som regel våkner han til litt i 07tida, men hvis jeg ikke kommer innen 10min fra jeg hører han, så legger han seg til igjen (så det hender hvis klokka ikke er så mye, at jeg gir han tid til å finne roen litt til) :p eldste har et sovehjerte uten like, må som regel vekke henne kl 08 for levering i bhg 09-09.30:hilarious:

Nyskjerrig. Hva koster knivene ?:)
En Masahiro kostet kr 1.000-1.500,- ettersom hvilken type du vil ha.
En Takamura Hana 18 cm som vi opprinnelig snakket om koster rundt kr 4.500,-, men er umulig å få tak i

Jeg har en onepiece med Flode på! Elsker den! :D
Jeg ser bare virkelig ikke for meg at jeg skulle gå i den. Når, liksom. Jeg er ikke den som bruker "koseklær", jeg har behagelige klær, men jeg kler på meg når jeg står opp og av meg når jeg legger meg. Onepiece inngår ikke i min garderobe. Og for varmt å sove med klær.

Ser deilig ut, bare.... Bruker ikke

Deilig dag :)
Ut for å handle litt, og så kjøpe is. Så får vi nok jobbe litt i hagen etterpå. Her må det klippes gress :)

Deilig dag :)
Ut for å handle litt, og så kjøpe is. Så får vi nok jobbe litt i hagen etterpå. Her må det klippes gress :)
Mannen har klippet gress, og til min glede mener han disse små elektriske sauene, aka robotgressklipperene, har utviklet seg så mye at det np fines modeller som kan takle vår hage også. Jeg håper en slik kommer i hus, eller utenomhus, i løpet av sommeren!

Is skal vi etter slik jeg tolket mannen kjøpe mellom 1809 og 1829,som er antatt ankomst for isbilen nedi veien her ;)

Deilig dag ja. Sol og 20 grader. Vært mye ute. Fått handlet inn mat til pinse og ungene har fått kost det med svigerfar til han for et par timer siden.

Nå er pizzaen snart klar

Back
Topp