3+ på digitaltest ❤️

Jeg er 5+2 i dag men fikk 2-3 på digital test. Kan det hende at jeg er kortere på vei enn jeg trodde? Flere som har opplevd det samme?
 
Jeg måtte ha 3+ før jeg klarte å gi meg :rolleyes:
Jeg fikk ikke det forrige svangerskap heller, fikk 2-3 og en knall positiv cb pluss, da ga jeg meg og venta til tidlig ul. Har tidlig ul med svangerskapskontroll som første denne gang i uke 7+0 ca. Hvis ikke jeg blir satt frem/tilbake. Fra kalkulatoren skal jeg ha termin 06/02 men eggløsning registrerte jeg 22 mai. Så spent på om jeg blir flyttet
 
Jeg fikk ikke det forrige svangerskap heller, fikk 2-3 og en knall positiv cb pluss, da ga jeg meg og venta til tidlig ul. Har tidlig ul med svangerskapskontroll som første denne gang i uke 7+0 ca. Hvis ikke jeg blir satt frem/tilbake. Fra kalkulatoren skal jeg ha termin 06/02 men eggløsning registrerte jeg 22 mai. Så spent på om jeg blir flyttet
Det blir spennende å se ja :)
 
Fikk 2-3 på digital i dag to dager etter 1-2. Er vel god stigning det?:rolleyes:
67530CA8-41A3-4914-9CBA-01D4813B7570.jpeg
 
Har kjøpt digital og skal teste senere i dag. Har bare testet med rfsu til nå, er så redd for at de har vært skyggestreker og at digital viser ikke gravid:dead:
 
Helt greit at det ikke var 3+, nå vet jeg i allefall sånn ca hvor langt jeg er på vei:D Har en til digital, når burde jeg ta den? Bør jeg vente en uke?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190607-155331_Gallery.jpg
    Screenshot_20190607-155331_Gallery.jpg
    7,3 KB · Visninger: 11
Back
Topp