3+ på digitaltest ❤️

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Idag er jeg 4+6 dager på vei og 20 dpo og nå fikk jeg 3+ på digitaltest, så nå må testegalskapen være over for dette svangerskapet :laughing002 Utrolig deilig å få det resultatet men også litt rart at det kan være siste gang (hvis alt går bra da). Mannen vil nemlig ikke ha flere enn to desverre... Vi får se om nestemann er like dårlig prevensjon som nr 1 :D

Andre som har fått 3+ på digitaltest nå? :D
 

Vedlegg

  • 0C3B58D5-D101-42D5-B413-6875E9385EB5.jpeg
    0C3B58D5-D101-42D5-B413-6875E9385EB5.jpeg
    43,3 KB · Visninger: 36
1-2 på onsdag kveld, 2-3 i dag. Gidder ikke kjøpe flere :laughing002
Flott stigning da :D Jeg klarte ikke gi meg før jeg fikk 3+ :hilarious: Men nå er det nok :p
Hvor langt er du på vei nå? :)
 
Gratulerer :happy: jeg fikk 1-2 på torsdag! Venter noen dager med å teste igjen :happy:
 
Jeg tok første digital i dag og fikk 1-2, er 4 + 0.
Satser på at jeg får 2-3 om noen dager. Kjenner at det stresser meg litt, men jeg har sett svar i ulike tråder at det er vanlig å få 2-3 og 3+ bare dager etterpå.
 
Jeg tok første digital i dag og fikk 1-2, er 4 + 0.
Satser på at jeg får 2-3 om noen dager. Kjenner at det stresser meg litt, men jeg har sett svar i ulike tråder at det er vanlig å få 2-3 og 3+ bare dager etterpå.
Det er ikke uvanlig å få 1-2 4+0, hcg stiger jo veldig forskjellig hos alle :) Det skal nok gå fint :D❤️
 
Så deilig å få 3+ :) :Heartred Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+0. Jeg er 4+3 i dag, så jeg venter til over helga med å teste på nytt med digital. Men strimmeltestene har blitt sterkere :D
 
Så deilig å få 3+ :) :Heartred Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+0. Jeg er 4+3 i dag, så jeg venter til over helga med å teste på nytt med digital. Men strimmeltestene har blitt sterkere :D
Det er så fantastisk å se strimmeltestene bli sterkere også :love017
 
Har ikke testet mer enn når digital ga 1-2. Frister litt når jeg ser ditt bilde:p Men samtidig er det ingen tvil om at jeg er gravid. Hatt kvalmebølger siden jeg sto opp, begynt å bli ganske ille. Og er stuptrøtt. Har i tillegg lagt på meg allerede slik som forrige svangerskap:p Hatt stabilvekt siden jeg var 20 år. Men gikk opp 17 kg forrige svangerskap, før jeg fikk stabil vekt igjen når han var ca 9 mnd. Nå er det påan igjen:D
 
Har ikke testet mer enn når digital ga 1-2. Frister litt når jeg ser ditt bilde:p Men samtidig er det ingen tvil om at jeg er gravid. Hatt kvalmebølger siden jeg sto opp, begynt å bli ganske ille. Og er stuptrøtt. Har i tillegg lagt på meg allerede slik som forrige svangerskap:p Hatt stabilvekt siden jeg var 20 år. Men gikk opp 17 kg forrige svangerskap, før jeg fikk stabil vekt igjen når han var ca 9 mnd. Nå er det påan igjen:D
Hihi, jeg klarte ikke holde meg fra å teste igjen :p Følte bare jeg måtte få 3+ først, men nå skal jeg klare å la være å teste mer :rolleyes:
Jeg har også mye symptomer, men jeg stresser med en gang jeg ikke kjenner noenting plutselig :hilarious: Her har jeg også kvalmebølger og ekstrem trøtthet i tillegg til at jeg svimler noe helt vanvittig! Våkna opp idag tidlig og følte jeg våkna fra ei skikkelig hardfyll :woot: Hele rommet snurra rundt meg og det tok sikkert 2-3 timer før det gav seg :yuck:
 
Har ikke tatt digital då 12 dager, men jeg har vertfall gått fra 1-2 (tirsdag 21. mai) til 3+ (I dag, 2. juni) :hilarious: Er 5 + 4 i dag :)
 

Vedlegg

  • 9765E814-BB66-434F-83E6-D248BA0D9696.jpeg
    9765E814-BB66-434F-83E6-D248BA0D9696.jpeg
    37,7 KB · Visninger: 17
Jeg måtte bare bestille digital på nett nå, så håper den kommer ganske fort :D
 
Back
Topp