GratulererHelt greit at det ikke var 3+, nå vet jeg i allefall sånn ca hvor langt jeg er på veiHar en til digital, når burde jeg ta den? Bør jeg vente en uke?
GratulererHelt greit at det ikke var 3+, nå vet jeg i allefall sånn ca hvor langt jeg er på veiHar en til digital, når burde jeg ta den? Bør jeg vente en uke?
Jippi! Du er iallefall gravidHelt greit at det ikke var 3+, nå vet jeg i allefall sånn ca hvor langt jeg er på veiHar en til digital, når burde jeg ta den? Bør jeg vente en uke?
Gratulererom en uke burde den være 3+. Jeg fikk 3+ kun 6 dager etter 1-2
![]()
Jippi! Du er iallefall gravidJeg fikk 1-2 3+5 mai, 2-3 4+2 og 3+ 4+6. Ville ventet rundt 1 uke før jeg tok neste test ja, for å unngå å bli «skuffa» over resultatet
![]()
Tusen takk!Hurra for 3+ Tangerine
Gratulerer
Jippi! 3+ ❤️❤️❤️
Hurra for 3+
Hurra!5+0 i dag og fikk 3+ på digital![]()
Gratulerer5+0 i dag og fikk 3+ på digital![]()
Ja, veldig!GratulererDeilig å se 3+ i displayet
![]()
Gratulerer så mye, og velkommen hitFikk 3+ i dag, så da våger jeg meg inn hit for å bli en del av februargjengen. ❤
Vis vedlegget 300465
Takk❤Gratulerer så mye, og velkommen hit![]()
Hipp hurra! Velkommen skal du væreFikk 3+ i dag, så da våger jeg meg inn hit for å bli en del av februargjengen. ❤
Vis vedlegget 300465
Gratulerer så myeFikk 3+ i dag, så da våger jeg meg inn hit for å bli en del av februargjengen. ❤
Vis vedlegget 300465
Hurra! Gratulerer og velkommenFikk 3+ i dag, så da våger jeg meg inn hit for å bli en del av februargjengen. ❤
Vis vedlegget 300465
Gratulerer så mye!Fikk 3+ i dag, så da våger jeg meg inn hit for å bli en del av februargjengen. ❤
Vis vedlegget 300465