3+ på digitaltest ❤️

Såpass ja! Det er lang tid å vente :wideyed:
Jaa, det er jo det :smiley-ashamed004 Men hvis du klarer å ha i bakhodet at det ikke behøver å være noe galt selvom du ikke får 3+ på testen enda så er det jo bare å prøve når du bikker 5+0 :)
 
Jeg fikk 3+ i dag! Ifølge preglife er jeg 4+4. Fikk 1-2 forrige torsdag. Kan hcg stige så raskt??
 

Vedlegg

  • CD17B95A-C234-42D0-9E94-C0E0E50F34B8.jpeg
    CD17B95A-C234-42D0-9E94-C0E0E50F34B8.jpeg
    14,3 KB · Visninger: 11
Jeg fikk 3+ i dag! Ifølge preglife er jeg 4+4. Fikk 1-2 forrige torsdag. Kan hcg stige så raskt??
Jippi! HCG kan vel stige raskt hos noen og saktere hos andre :) Det kan også ha noe med konsentrasjonen av urin å gjøre, såvidt jeg har forstått. Eller det kan være et tegn på tvillinger :p
 
Jippi! HCG kan vel stige raskt hos noen og saktere hos andre :) Det kan også ha noe med konsentrasjonen av urin å gjøre, såvidt jeg har forstått. Eller det kan være et tegn på tvillinger :p
Da satser jeg på at hcg stiger raskt :) Å fått tvillinger hadde nok vært helt supert det, men håper på kun en, som første gangs mor :Heartpink
 
Da satser jeg på at hcg stiger raskt :) Å fått tvillinger hadde nok vært helt supert det, men håper på kun en, som første gangs mor :Heartpink
Hehe, det skjønner jeg godt :p
 
Ååå, nå har jeg hentet pakken med digital på posten! Så da får det bli testing imorgen tidlig :nailbiting:
 
Back
Topp