Har du barn fra før?

Har en frøken på 16 mnd fra før :) Hun har jo akkurat fylt 2 år når neste (forhåpentligvis) kommer ;) Dette blir siste, så jeg er faktisk litt engstelig for tvillinger!
Så koselig! Her hadde jeg blitt overlykkelig om det ble tvillinger! Jeg vil gjerne ha 3 barn mens mannen kun vil ha 2, så jeg synes det hadde vært en fin løsning :laughing002
 
Takk! Det er stor stas, ja :happy: Vi prøver å glede oss litt forsiktig denne gangen, men det er jaggu ikke enkelt...
Nei, man får jo opp håpet med en gang testen er en antydning til positiv og begynner å planlegge og se for seg hvordan det vil bli... Det gjør iallfall vi :shy:
 
Så koselig! Her hadde jeg blitt overlykkelig om det ble tvillinger! Jeg vil gjerne ha 3 barn mens mannen kun vil ha 2, så jeg synes det hadde vært en fin løsning :laughing002
Ja, da skjønner jeg at det hadde vært kjekt med tvillinger ;) Vi har alltid vært enige om at vi vil ha maks to, så da skulle det være typisk om det ble tvillinger nå :hilarious:
 
Ja, da skjønner jeg at det hadde vært kjekt med tvillinger ;) Vi har alltid vært enige om at vi vil ha maks to, så da skulle det være typisk om det ble tvillinger nå :hilarious:
Haha, ja, det hadde vært typisk :laughing002 Vi får bare vente og se :woot:
 
Har en herlig liten gutt som blir 3 i oktober :Heartred
 
Dette blir vår første, så vi håper alt går bra :). Ellers har vi et firbent barn med litt mye pels, som gjerne blir storebror.
 
Dette blir vår første, så vi håper alt går bra :). Ellers har vi et firbent barn med litt mye pels, som gjerne blir storebror.
Så koselig med første <3 Pelsbarn telles også da, synes jeg :D
 
Dette blir forhåpentligvis nr 3 (og den siste):happy: har en 2-åring og 4-åring i hus fra før.
 
Dette blir forhåpentligvis nr 3 (og den siste):happy: har en 2-åring og 4-åring i hus fra før.
Så koselig <3 Jeg drømmer om 3 stk selv, men mannen er ikke enig.. :(
 
Vi har alltid snakket om tre, og det blir nok den siste.. The last child is a treat you enjoy more slowly knowing there wont be any more..
Helt sant :Heartred Håper jeg kan få overtalt mannen senere...:rolleyes:
 
Dette blir forhåpentligvis nr 3 (og den siste):happy: har en 2-åring og 4-åring i hus fra før.
Så koselig, da må vi ha fått barn rimelig likt! Jeg har 2014- og 2017-barn fra før, storesøster blir 5 i august og lillesøster fyller 3 en drøy måned etter terminen til lille frø i magen :)
 
Så koselig, da må vi ha fått barn rimelig likt! Jeg har 2014- og 2017-barn fra før, storesøster blir 5 i august og lillesøster fyller 3 en drøy måned etter terminen til lille frø i magen :)

Har 2015 og 2017 barn. Minste fyller straks 2
 
Back
Topp