Pusern
Gift med forumet
Store planer om det![]()
Perfekt!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Store planer om det![]()
Er lett for å bli lett ekstra på kvelden med disse ekstra fridagene.
Klarer å unngå det denne gang.
Skal kose oss i kveld, pleier å gjøre det på fredager, men har tenkt å lage litt mindre mat enn vanlig.
Til vanlig pleier jeg å lage alt for mye og vi overspiser.
Skal lage nok til at mannen kan overspise dersom han ønsker det, men ikke nok til at jeg kan gjøre det samme![]()
Helt klart!Takksom jeg pleier si «ned er ned»
Takk, det trenger jegHøres ut som en bra ide - krysser fingrene for super resultat neste uke
Over 10000 er jo bra om du bare har vært hjemmeSyns jeg har flydd rundt i hele dag, men allikevel ikke kommet opp på mer enn 11.118 skritt![]()
Jeg har ALLTID over 10.000Over 10000 er jo bra om du bare har vært hjemmejeg har 6400 her jeg sitter på jobb
![]()
Klapp på skuldra og sov godt!Fikk innvilget 45 min ute før taco-fredagen inntok huset.
Vært på jobb også. Men i kveld SOFAEN.
Dette ga 19.546 skritt til nå i dag og snart finner jeg sengen![]()
Jeg vetJeg har ALLTID over 10.000![]()
HihiJeg MÅ slutte å lage maten her i huset, den blir alt for god.
Spesielt når mannen bli "sinna" på meg når jeg setter opp ukesmenyen og syns at det er på tide jeg er mer opptatt av hva jeg liker enn hva alle ander vil ha.....
Begynner å bli litt for mett![]()
Det er 2 ting du ikke liker:Hihihva har dere spist idag??
Tilbehøret hørtes nydelig utDet er 2 ting du ikke liker:
1. Fisk og annen sjømat
2. Lam
Vi hadde lammeceré med søtpotetpuré og stuet sopp og asparges - og selvfølgelig med en del morsome krydder
Etter min mening smakte det himmelsk
Skal love deg, dersom vi kommer til sommeren skal jeg finne noe annet å legge på grillen enn lamTilbehøret hørtes nydelig ut![]()
HahaSkal love deg, dersom vi kommer til sommeren skal jeg finne noe annet å legge på grillen enn lam
Mannfolka kan ta ungene ned til stranden og jeg kan lære deg gleden med å lage mat![]()
Hva mener du?Hahalykke til med deeet!!
Tror neppe jeg vil oppleve glede av å lage mat altsåHva mener du?
Poenget er å ikke gjøre noe stress ut av det.
Derfor mannfolka skal ta ungene![]()
Jeg MÅ slutte å lage maten her i huset, den blir alt for god.
Spesielt når mannen bli "sinna" på meg når jeg setter opp ukesmenyen og syns at det er på tide jeg er mer opptatt av hva jeg liker enn hva alle ander vil ha.....
Begynner å bli litt for mett![]()