Hæ nå skjønner jeg ingenting.Nei, tanta er ihvertfall en uke unna![]()
Etter hv a jeg forstod hadde du vært flink med kostholdet også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæ nå skjønner jeg ingenting.Nei, tanta er ihvertfall en uke unna![]()
Flink du erimponert altså!
Hadde tydeligvis mye vann i kroppen.
Vekten viste -2,0 kg![]()
Jeg har mest lyst til å grine....
Føler jeg har vært såååå flink med både kosthold og trening, skikkelig motivert egentlig!
Vekta viste +0,9 kg
Forstår virkelig ikke hvorfor...synes magen har blitt mindre også
Føkk.....mest lyst til å gi opp!
Veldig motiverende, men var nok ganske mye vann, regner ikke med å fortsette i det tempoet.Sååååååå utrolig bra!!!! God motivasjon før juni utfordringen![]()
Veldig motiverende, men var nok ganske mye vann, regner ikke med å fortsette i det tempoet.
Hvordan gikk det med deg?
Hehe..Minus 0,5 kg - fornøyd med det. Vært veldig flink med trening og skritt og ikke sååå flink med mat/vin![]()
Hehe..
Denne mat/vin fella har jeg tenkt til å gå i i kveld![]()
Er lett for å bli lett ekstra på kvelden med disse ekstra fridagene.Oppdaterte nå - fornøyd!!!! Disse extra fridagene innbyr til litt extra kos så kunne vært flinkere der (og droppet 2 glass vin i går kveld).
Store planer om detKos deg !!!!!!
Ååhh!!Hadde tydeligvis mye vann i kroppen.
Vekten viste -2,0 kg![]()
Jeg har vært veldig flinkHæ nå skjønner jeg ingenting.
Etter hv a jeg forstod hadde du vært flink med kostholdet også..
Bøyer meg i støvetPrøver å kjøre på litt
Ikke lett å holde fokus når man blir sååå skuffetÆsj så kjedelig og så demotiverende!!!
Men prøve å tenke at det er i JUNI skal skje!!!
Supert jobbet:Minus 0,5 kg - fornøyd med det. Vært veldig flink med trening og skritt og ikke sååå flink med mat/vin![]()
Ikke lett å holde fokus når man blir sååå skuffet![]()
Jeg har vært veldig flinksmå porsjoner, sunn mat, lite sukker, mye grønt..
Jeg gir det en uke til så ser jeg... er det fortsatt oppgang så drar jeg til legeda er noe feil!