Hva gjør dere når dere voksne har bursdag?

Kake, og stort sett mine foreldre og min bror med familie på besøk på min dag. Oftest bare mine foreldre på mannens for da er min bror med gam somregel på ferie. Det er de evt på min om de ikke er på hans.

Mannens familie bor langt unna.

I år fyller vi 40 så jeg har en liten plan om litt større feiring for oss felles.
 
Jeg har bursdag midt på sommeren, men hvis vi er hjemme blir det kosedag med barna der vi kanskje kjøper take-away og spiser kake :) mulig moren min er på besøk.
 
Bryr oss ikke om det egentlig. Så går i stillhet.

Foruten runde tall. De feires med festligheter.
 
Litt forskjellig. Vi feirer alltid mine foreldres bursdager, og jeg steller ofte til mannens bursdag. Min bursdag er tett opp i en av ungenes, så den blir ofte litt glemt.
 
Har familiebesøk og gjerne fest for voksne på kvelden etter :)
 
Våkner med kake og gave på senga. God middag og film med mannen på kvelden. :) Tilbringer dagen med alle guttene mine, holder i massevis for meg. ❤️
 
Feirer med kakeselskap med familien. Foreldrene våre og søsken. Pluss barna. For min del kunne jeg droppet det. Men gjør det for barnas del. De vil jo så gjerne feire oss
 
Vi har fest 2 ganger i året. Og det er når vi har bursdag :) fin måte å samle alle vennene på :)
 
Pleier å feire sammen med svigerfamilien eller så drar vi ut å spiser sammen :)
 
Feirer somregel kun oss. Jeg og eldste har bursdag med 5 dagers mellomrom så mine foreldre og bror har gjerne med en liten gave til meg også når vi feirer eldste. Men for at eldste skal få fokuset tar vi min gave fra dem litt på siden
 
I år ble den forbigått i dyp stillhet. Ingen husket jeg hadde bursdag engang. Bare ungene og ett par venninner.. Like greit
 
Prøver å gå ut å spise kun samboeren og jeg, men etter vi fikk barn er det blitt vanskelig da vi ikke har så mange som kan sitte barnevakt.
 
Back
Topp