lusemus 71
Forumet er livet
Har mista alle symptomer på murring og sårebryst. Rekner med den blir negativ i dag. Magefølelsen sier ikkje gravid.Denne var jo flott!! Er det gullegget mon tro??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mista alle symptomer på murring og sårebryst. Rekner med den blir negativ i dag. Magefølelsen sier ikkje gravid.Denne var jo flott!! Er det gullegget mon tro??
Er sterkere noTror denne er litt sterkere en den fra i går og dag tidlig
Håper EL snart kommer
Klarer ikkje å sjå nokon ting. Håper det blir sterkere.Vis vedlegget 299380 trenger noen kryssede fingrehar testa meg et par ganger allerede (jada, testetøs
) men i dag tok jeg først en på oppsamlet urin, å den kom et svaaakt strek på, så tok en til, å kom likt strek på den.. Vises bedre på ordentlig.. De jeg har tatt tidligere har vært blenda (tatt de mest for å bekrefte at testene funker) en uke til mens.. 8 dpo i dag.. Kryss kryss
![]()
Ta ein i kveld så er den sikkert enda sterker.Jeg satser på at EL er rett rundt hjørnet![]()
Ta ein i kveld så er den sikkert enda sterker.
Da er det barre og legge inn aksjer for å være på sikker siden.Må prøve å finne åpent apotek
Men husk at testen er sterkere, så ikke gi opp endaHar mista alle symptomer på murring og sårebryst. Rekner med den blir negativ i dag. Magefølelsen sier ikkje gravid.
Nå skjønner jeg ingenting. Fikk en veldig svak svak test på morgenen, med cb rask deteksjon, er så vidt man kan se at det blir et kryss. Har akkurat begynt å spotte litt, så det virker som om tr kommer i dag, som planlagt.
Det er det jeg tror også, i tillegg spotter jeg bitte litt, så tipper tr kommer for fullt ila dagen. Neste pp får jeg være tålmodig og vente til jeg faktisk har ikm. De cb testene kan jo tydeligvis lure en littTror denne er litt svak for å være på ikm.. lest om mange som får skygge strek på disse testene![]()
Det er det jeg tror også, i tillegg spotter jeg bitte litt, så tipper tr kommer for fullt ila dagen. Neste pp får jeg være tålmodig og vente til jeg faktisk har ikm. De cb testene kan jo tydeligvis lure en litt![]()
Jeg er helt enig med deg! Man får et lite håp, så blir man kjempe skuffet..Jeg fikk 4 skyggestreker forje pp, på forskjellige type tester... Jeg har rett og slett bestemt meg for og vente til etter ikm denne ppen. Er skikkelig vanskelig, men er verre og tro en er gravid for å så bli skikkelig skuffet når mensen kommer![]()
Jeg er helt enig med deg! Man får et lite håp, så blir man kjempe skuffet..
Da er det barre og legge inn aksjer for å være på sikker siden.
Kunne ikke vært mer enig. Kun digital man kan stole på.Tenkte og ta strektest 3 dager over ikm denne ppen, virker det som det er strek på den så tar eg digital, er digital negativ så lever jeg med det og venter på tr. Tørr nok ikke stole på noe annet en digital igjen
Kunne ikke vært mer enig. Kun digital man kan stole på.
kanskje siden vi har snakket om det i 6 mnder..Håper det samme for dere. Ventetiden er slitsom. Og mellom el og tr så får man ymse symptomer, som kan minne om spire, men så er det jo bare tr.Håper det klaffer for dere neste pp! Ventetiden er den verste. Vi har bare aktivt prøvd i 2 måneder, men det føles ut som en evighet alleredekanskje siden vi har snakket om det i 6 mnder..
Stor klemNegativ digital idag.. 12dpo .. å så fryktelig vondt i mage å rygg.. noe annet enn menssmerter liksom..

Så dumtNå skjønner jeg ingenting. Fikk en veldig svak svak test på morgenen, med cb rask deteksjon, er så vidt man kan se at det blir et kryss. Har akkurat begynt å spotte litt, så det virker som om tr kommer i dag, som planlagt.