Første inn her

Så gøy! Husker deg fra forrige termingruppe:) Blir noe annet med vinterbaby denne gangen. Forrige ble født i juni:) Når har du IKM?
Vet du det er så lenge siden jeg var her at jeg husker ikke engang hva de forkortelsene står for :rolleyes:
Men vi har ikke brukt prevensjon helt siden forrige fødsel, ikke prøvd aktivt, og heller ikke fulgt med på når jeg har hatt mensen :hilarious: Det eneste jeg vet sikkert er at jeg er på overtid og jeg ble obs på det pga kvalme:hungover: Så skal skaffe meg en pinne over helgen så får vi se hvordan ståa er :p
 
Selv om jeg det ikke helt har gått opp for meg enda, så ser det ut som om jeg kan snike meg inn her, foreløpig - positiv på digitaltest i dag, så da er det vel liten tvil :wideyed:
 
Gratulerer alle sammen! :love017 Håper også på å komme i denne termingruppa. Svaret får jeg vel de nærmeste dagene.
Du er hjertelig velkommen, håper på positiv test hos deg også :D
 
Jeg fikk positiv test på monitor i dag, 12 dpo! Så da melder jeg meg inn her :love017
 

Vedlegg

  • 20190530_112633.jpg
    20190530_112633.jpg
    16,9 KB · Visninger: 5
Melder meg på med forløpig termin 1 februar. Med 3 MA bak oss, er det noen tøffe uker frem til ul 12/6. Krysser alt for at vi er med hele veien❤️
 
Back
Topp