CB digital- 3+

LilleSpiren2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Januarlykke 2020
Noen som har fått 3+?
Hvor langt var du på vei da?:joyful:

Skal ta en digital sammen med samboeren i morgen for han fikk ikke vært med på det sist gang, og det ønsker han veldig sterkt denne gangen:Heartred er da 4+5
 
Jeg var 5+1 da jeg prøvde og da fikk jeg 3+. Aner ikke om jeg hadde fått det før eller ei da..
 
Last edited:
Jeg er pysete når det gjelder testing etter 3+.:hilarious:
Er så redd for ikke å få den, blir stressa da.
Så denne gangen tok jeg 5+6 og fikk 3+.:p
 
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+3, testet ved 5+4 og fikk da 3+:happy: har ikke testet mellom
 
Jeg er 4 + 1 i dag og skal ta min første digitale i morgen. Har aldri prøvd det før og krysser fingrene for 2–3! Kjøpte en topakning, så jeg planlegger å teste etter 3+ om en uke ca. Så jeg følger denne tråden med interesse! :)
 
Jeg er 4 + 1 i dag og skal ta min første digitale i morgen. Har aldri prøvd det før og krysser fingrene for 2–3! Kjøpte en topakning, så jeg planlegger å teste etter 3+ om en uke ca. Så jeg følger denne tråden med interesse! :)
Oppdaterer i morgen tidlig :joyful:
 
Tok min siste digitale i dag for en pekepinn mens jeg venter på siste HCG-svar. Jeg er 5+3 og fikk 3+. Tok en akkurat for en uke siden også og da var det 2-3:)
 
Jeg tok min aller første digitale test i morges og den viste gravid 2–3! :) Er 4 + 2 i dag. Så utrolig kjekt med digital test, veldig brukervennlig. Har én igjen og planlegger å ta den om ca. en uke, krysser fingrene for at den viser 3+ da! (Og at jeg ikke begynner å blø i mellomtiden ...)
 

Vedlegg

  • 20190511_074754.jpg
    20190511_074754.jpg
    28,6 KB · Visninger: 15
Jeg tok min aller første digitale test i morges og den viste gravid 2–3! :) Er 4 + 2 i dag. Så utrolig kjekt med digital test, veldig brukervennlig. Har én igjen og planlegger å ta den om ca. en uke, krysser fingrene for at den viser 3+ da! (Og at jeg ikke begynner å blø i mellomtiden ...)
Herlig! Jeg er 4+5 idag og fikk samme svar:joyful:
Jeg krysser fingrene for at ingen av oss får blødninger :Heartred
 
Venter enda på 3+... er etter beregninger 5+1 i dag, men fikk bare gravid 1-2 i dag... klarte ikke vente lengre med å ta ny :angelic:
 
Jeg fikk 3+ i dag. 5+2.
Fikk 1-2 på første test. Den ble tatt 4+3.
 
Tok en i dag. Fikk 3+. Men appen sier at jeg er 4-6. Har den siste blødningen jeg har hatt bare ha vært en blødning og ikke en menstrasjon? Blir så forvirret. Hadde ikke gjort noe å hoppe noen uker frem. Men da er d mer travelt å få TUL.
 
Tok en i dag. Fikk 3+. Men appen sier at jeg er 4-6. Har den siste blødningen jeg har hatt bare ha vært en blødning og ikke en menstrasjon? Blir så forvirret. Hadde ikke gjort noe å hoppe noen uker frem. Men da er d mer travelt å få TUL.
Jeg synes alt sånn er så vanskelig å regne ut:dead:
 
Nå er jeg blitt tett i brystet og med litt feber og hoste så må se om jeg springer til legen i morgen. Ellers har jeg time på torsdag. Men er jeg så dårlig så vil jeg ha en sjekk fortest mulig.
 
Back
Topp