Masse god bedringNå er jeg blitt tett i brystet og med litt feber og hoste så må se om jeg springer til legen i morgen. Ellers har jeg time på torsdag. Men er jeg så dårlig så vil jeg ha en sjekk fortest mulig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedringNå er jeg blitt tett i brystet og med litt feber og hoste så må se om jeg springer til legen i morgen. Ellers har jeg time på torsdag. Men er jeg så dårlig så vil jeg ha en sjekk fortest mulig.
Venter du tvillinger, kanskje?Jeg fikk 3+ da jeg var ca 4+2.. synes egentlig det var merkelig tidlig
Det jeg og har tenkt (MYE) på. Skal på tidlig ultralyd på torsdag, så får vel svaret da.. Jeg er bare LITT utålmodig etter å få vite, dagene går alt for sagte!Venter du tvillinger, kanskje?
Jeg leste et sted da jeg googlet for å finne mitt svar, at mange ikke får 3+ før i midten/mot slutten av uken du er i. Prøv igjen om en dag eller to!5+2 idag og fikk 2-3.. er detta innafor?
Det var veldig oppløftendeJeg leste et sted da jeg googlet for å finne mitt svar, at mange ikke får 3+ før i midten/mot slutten av uken du er i. Prøv igjen om en dag eller to!
Er allikevel fornøyd med streken daVis vedlegget 298000
Oi, så spennende!!Den nærmer seg like sterk som den jeg fikk da testen viste 3+ for meg! Se bare her
Hvor langt er du idag?Fikk 3+ 5+3. Testet også 5+1, da fikk jeg 2-3.
Hvor langt er du idag?
Likt som megI dag er jeg 5+6
Så spennende! masse lykke tilHar testa masse fikk 3+ en uke etter vi så 2-3, så det stemte bra gleder oss til TU på fredag
Tusen takk, i lige såSå spennende! masse lykke til