Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt ødelagtNå begynner mange av oss å bikke 12 uker
Hvordan går det med dere?
Her er formen dritt igjen, etter 2-3 fine dager. Var fint så lenge det varte, nå vil jeg egentlig bare spole tiden frem en mnd..

Nå begynner mange av oss å bikke 12 uker
Hvordan går det med dere?
Her er formen dritt igjen, etter 2-3 fine dager. Var fint så lenge det varte, nå vil jeg egentlig bare spole tiden frem en mnd..

Jeg er helt ødelagt
Kvalmen er nesten konstant, ryggen/bekken krangler og jeg har så saltsug at jeg vurderer dra på bensinstasjonen og kjøpe potetgull og rømme
Vi skulle rydde og vaske litt i dag men det gikk ikke etter planen, fem minutter på beina før jeg måtte krølle meg ned i sofaen igjen fordi jeg ville spy

Joda, han gjør jo det, men det føles så teit å være helt slått utHar også veldig med saltsug for tiden
Rydding og vasking kan jo mannen din ta seg av selv om du blir helt slått ut![]()
Joda, han gjør jo det, men det føles så teit å være helt slått ut![]()

Jeg har også skikkelig saltsug. Er veldig lite interessert i søte ting, men alt av salt mat og potetgull frister veldig. Har hørt det kan være tegn på at det er en gutt faktisk.Har også veldig med saltsug for tiden
Rydding og vasking kan jo mannen din ta seg av selv om du blir helt slått ut![]()
Men jeg har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap og da ble det jenter.Jeg også! All sjokoladen fra påske ligger fortsatt i skapet, mens en stor chipspose kan jeg fint spise opp alene på en kveldJeg har også skikkelig saltsug. Er veldig lite interessert i søte ting, men alt av salt mat og potetgull frister veldig. Har hørt det kan være tegn på at det er en gutt faktisk.Mest sannsynlig overtro da.
Men jeg har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap og da ble det jenter.

Har heldigvis sluppet unna de verste rygg- og bekkensmertene til nå, krysser fingrene for at det holder seg sånn hele veien. Har fått litt isjiassmerter, men skal til fysio på fredag og regner med at hun fikser det raskt.Jeg har også skikkelig saltsug. Er veldig lite interessert i søte ting, men alt av salt mat og potetgull frister veldig. Har hørt det kan være tegn på at det er en gutt faktisk.Mest sannsynlig overtro da.
Men jeg har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap og da ble det jenter.

Jeg kjørte på cirkle k for å kjøpe cheese doodles, salt chips og rømme![]()

Det var ikke godt, ble bare enda mer kvalmÅh nå ble jeg fristet til å gjøre set samme!![]()
Det var ikke godt, ble bare enda mer kvalm
Haha, jeg gjorde akkurat det samme i går kveld. Men jeg ble ikke kvalm og både chipsen og dippen forsvantJeg kjørte på cirkle k for å kjøpe cheese doodles, salt chips og rømme![]()

Vi går i gang med husbygging nå, så håper og tror mai måned vil gå fort. (for har OUL 29.mai)
veldig spentDet blir gøy! Er du langt på vei i dag?TUL i dagveldig spent
Det blir gøy! Er du langt på vei i dag?

Da kan de se ganske mye allerede, min sprellet værre enn værst på den tidenTror jeg er 10 + noe men er ikke heeelt sikker. Så skal bli kjekt å få en termindato![]()