Skravletråd uke 18

Cnk

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Nå begynner mange av oss å bikke 12 uker :smiley-bounce012

Hvordan går det med dere?

Her er formen dritt igjen, etter 2-3 fine dager. Var fint så lenge det varte, nå vil jeg egentlig bare spole tiden frem en mnd..

Her er formen dritt igjen, etter 2-3 fine dager. Var fint så lenge det varte, nå vil jeg egentlig bare spole tiden frem en mnd..
Jeg er helt ødelagt :sorry:
Kvalmen er nesten konstant, ryggen/bekken krangler og jeg har så saltsug at jeg vurderer dra på bensinstasjonen og kjøpe potetgull og rømme :rolleyes:
Vi skulle rydde og vaske litt i dag men det gikk ikke etter planen, fem minutter på beina før jeg måtte krølle meg ned i sofaen igjen fordi jeg ville spy

Fått litt mildere kvalme, men klarer fremdeles ikke gjøre noe særlig før den sterke kvalmen kommer skyllende over meg. Er likevel litt deilig å oppleve noen timers opphold ila dagen!
Ellers tisser jeg HELE TIDEN... Medisinene jeg tar gjør at munnen blir tørr og jeg føler meg tørst hele tiden, drikker dermed vann hele dagen også:rolleyes:
Så er det avgjort at jeg skal ta keisersnitt.
Mai er mnd for en hel haug med eksamen. Også for ikke å glemme at vi står midt i flytting. Ikke tid til å ligge på latsiden her nei:hilarious:
I dag nytes dagen i sengen da, har barnefri og jeg har endelig en hel dag for meg selv hvor jeg kan hvile! Har uansett hvor dårlig jeg har vært ikke fått muligheten til å bli i sengen en hel dag, så denne dagen nytes til der fulle:sleep002

Jeg er helt ødelagt :sorry:
Kvalmen er nesten konstant, ryggen/bekken krangler og jeg har så saltsug at jeg vurderer dra på bensinstasjonen og kjøpe potetgull og rømme :rolleyes:
Vi skulle rydde og vaske litt i dag men det gikk ikke etter planen, fem minutter på beina før jeg måtte krølle meg ned i sofaen igjen fordi jeg ville spy

Har også veldig med saltsug for tiden:bag:
Rydding og vasking kan jo mannen din ta seg av selv om du blir helt slått ut:happy:

Rydding og vasking kan jo mannen din ta seg av selv om du blir helt slått ut:happy:
Joda, han gjør jo det, men det føles så teit å være helt slått ut :confused:

Joda, han gjør jo det, men det føles så teit å være helt slått ut :confused:

Tenk så mye energi kroppen bruker på å hjelpe babyen deres å vokse, ligg ned og slapp av med god samvittighet du! Det er lov å være kvalm, stresser man og er aktiv blir kvalmen bare værre.:happy:

Jeg har også skikkelig saltsug. Er veldig lite interessert i søte ting, men alt av salt mat og potetgull frister veldig. Har hørt det kan være tegn på at det er en gutt faktisk.:rolleyes: Mest sannsynlig overtro da. :hilarious: Men jeg har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap og da ble det jenter.

Jeg har også skikkelig saltsug. Er veldig lite interessert i søte ting, men alt av salt mat og potetgull frister veldig. Har hørt det kan være tegn på at det er en gutt faktisk.:rolleyes: Mest sannsynlig overtro da. :hilarious: Men jeg har ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap og da ble det jenter.
Jeg også! All sjokoladen fra påske ligger fortsatt i skapet, mens en stor chipspose kan jeg fint spise opp alene på en kveld :joyful:

Ellers ble formen litt bedre rundt uke 12, men jeg er fortsatt kvalm på natta så sover dårlig. Selv om det selvfølgelig er mye bedre enn å være kvalm døgnet rundt slik jeg var de første månedene :depressed: Har heldigvis sluppet unna de verste rygg- og bekkensmertene til nå, krysser fingrene for at det holder seg sånn hele veien. Har fått litt isjiassmerter, men skal til fysio på fredag og regner med at hun fikser det raskt.

Blir spennende å se! Forrige var gutt, da cravet jeg salt, frukt og grønnsaker. Er slik nå også, men har veldig følelse på jente altså:cat:

Det var ikke godt, ble bare enda mer kvalm
:( kjipt

Akkurat bikket uke 10 her og er fortsatt i god form... var på samtale og blodprøve på riksen på mandag. Fint å være igang med fosterdiagnostikkprosessen.

Ellers var det digg med fri i dag, skulle gjerne hatt fri alle onsdager.

Jeg kjørte på cirkle k for å kjøpe cheese doodles, salt chips og rømme :oops:
Haha, jeg gjorde akkurat det samme i går kveld. Men jeg ble ikke kvalm og både chipsen og dippen forsvant :oops: fikk litt help da.. :joyful:

Straks ferdig med uke 14, og formen er mye bedre. Mindre trøtt, og reagerer ikke like mye på lukter lengre. Jeg har til nå hatt et stort behov for frukt. Nesten ikke hatt lyst på usunn mat.. så spent på om det plutselig snur :joyful: Vi går i gang med husbygging nå, så håper og tror mai måned vil gå fort. (for har OUL 29.mai)

Back
Topp