Dere bergensdamer..
Dere var jo så flinke denne gang, og jeg satte stor pris på det.
Tror dere at dere kan skaffe et like fantastisk vær om 3 uke?
Da vil jeg muligens også få tid til å nyte det litt![]()
Ja me skal godsnakka med værgudene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere bergensdamer..
Dere var jo så flinke denne gang, og jeg satte stor pris på det.
Tror dere at dere kan skaffe et like fantastisk vær om 3 uke?
Da vil jeg muligens også få tid til å nyte det litt![]()
Så bra.Ja me skal godsnakka med værgudene![]()
Beiset i en time nå, så du har nok passert igjenDu har passert meg.
I hele dag har jeg vært den som var nærmet av de som ikke var over 1000. Nå er du over meg.
49 innlegg til før jeg legger meg, auch
Når far skal holde tøy til barna når dei er hos han men etterlyser tøy frå meg, når han ikkje har![]()

Det skal han få men då blir eg strengere på hans ansvar.Da må han begynne å ha orden på tingOg han vil ha ungene 50/50 ogDet skal han få men då blir eg strengere på hans ansvar.
Da må han begynne å ha orden på ting![]()
MannfolkEeh ja. Han og barna skal i konfirmasjon og så etterlyser han finklær til gutten i dag?!?
Mannfolk![]()
Eg svarte eg har litt men han spør ikkje om å låna enda. Eg har sagt før at han må ha det sjølv...Så kjedeligNår far skal holde tøy til barna når dei er hos han men etterlyser tøy frå meg, når han ikkje har![]()
Surrer han mye med slike ting?Eeeh jaEg svarte eg har litt men han spør ikkje om å låna enda. Eg har sagt før at han må ha det sjølv...

Skjønner detDa ble det en times beising, og nå tror jeg at jeg skal legge megikke nødvendigvis sove, men sliten.
Er det en avtale dere har forresten at han skal holde tøy ?Når far skal holde tøy til barna når dei er hos han men etterlyser tøy frå meg, når han ikkje har![]()
Er det en avtale dere har forresten at han skal holde tøy ?
Surrer han mye med slike ting?![]()