⚘ Apriltråden ⚘

119 innlegg igjen, eller 118 da etter dette.

Det er litt mye gitt et labre tempoet, og fau i kveld.
Jeg er under deg på lista, så har flere innlegg å skrive. Men tror ikke jeg kommer til å rekke det, så tar det med ro :p

Æsj ene lokalet vi ville ha var opptatt allerede :(

Så dumt.

Jeg fikk faktisk mannen på glid om å sjekke opp det lokalet jeg vil ha, hvor langt rem i tid det er booket... Også satte det ham på tanken om at han bare må forbli i idrettslaget... Det er altså klubbhuset til idrettslaget og pr nå er han leder i hovedstyret i idrettslaget og hr derved grei tilgang til bookingen, men han skulle EGENTLIG gå av som leder i år, bre ingen andre som ville ta det så han har det til han finner en som tar over, og altså har vi konfirmasjon om 4 år, om 7 år og om 11 år eller noe sånn..

Jeg er under deg på lista, så har flere innlegg å skrive. Men tror ikke jeg kommer til å rekke det, så tar det med ro :p

Jeg har absolutt tenkt å rekke det.

Men MÅ jobbe nå, rapporten jeg ventet på er klar så derved, snakkes til lunsj, som jeg ser ikke er så lenge til...

Så dumt.

Jeg fikk faktisk mannen på glid om å sjekke opp det lokalet jeg vil ha, hvor langt rem i tid det er booket... Også satte det ham på tanken om at han bare må forbli i idrettslaget... Det er altså klubbhuset til idrettslaget og pr nå er han leder i hovedstyret i idrettslaget og hr derved grei tilgang til bookingen, men han skulle EGENTLIG gå av som leder i år, bre ingen andre som ville ta det så han har det til han finner en som tar over, og altså har vi konfirmasjon om 4 år, om 7 år og om 11 år eller noe sånn..
Ja klubbhuset er et sv lokalene vi vurderer også , så jrg får være kioskansvarlig noen år til

Aha :happy: det er en times tur til ikea, så hvis vi ikke plutselig skal innover til byen så blir det kjøp et annet sted :)

De er 150*200 og norsk sengetøy er altså 140*200 så det er ikke helt å anbefale, men vi har forbausende lite problemer med det egentlig.

Kommer til å kjøpe "norske mål" når vi kjøper flere/nye da. Skulle trolig hatt et par flere dyner ettersom ungene etter tur hr fått gjestedynene våre... Og vi trenger nye puter. Har noen nye puter da og jeg som er magesover liker min utslitte pute, men den er nok snart 15 år gammel og burde strengt tatt vært byttet ut....

Nå funderer jeg på hvordan man gjør det med servise, vi har jo ikke likt til 40 +++

Dersom du skal ha det hjemme, så låner du av familie, og dekker med en sort pr bord, eller annenhver på et langbord f.eks. Dersom du har det på lokale så har jo de somregel likt til så mange som de kan romme.

Back
Topp