Trener dere under graviditeten? 
Fortsetter dere samme løpet som tidligere?
Jeg var kjempeflink å trene fram til i mars, da falt jeg litt av lasset. Siden jeg løp så mye da (mye for meg som er litt for stor fra før, så løp aldri over 5km i strekk
kanskje vi kan kalle det jogging) så meldte jeg meg på noen løp. På lørdag er det 5km i Bergen City Marathon og jeg gruer meg sånn. Har ikke løpt siden i mars og vurderer å feige ut. Men jeg jobber litt mot meg selv her for sist jeg løp den så var det mange som gikk den for gøy så jeg kan jo bare løpe/gå på den tiden jeg klarer!
Så nå er jeg tilbake og trener litt styrke, spinning og ellers hiver jeg meg på gruppetimer for å pushe meg selv. Da kan jeg ikke dra «jeg er sliten» kortet og gi meg..
Tenker også å starte meg løpingen igjen..
Fortsetter dere samme løpet som tidligere?
Jeg var kjempeflink å trene fram til i mars, da falt jeg litt av lasset. Siden jeg løp så mye da (mye for meg som er litt for stor fra før, så løp aldri over 5km i strekk
Så nå er jeg tilbake og trener litt styrke, spinning og ellers hiver jeg meg på gruppetimer for å pushe meg selv. Da kan jeg ikke dra «jeg er sliten» kortet og gi meg..
Tenker også å starte meg løpingen igjen..
er 99% sikker på at jeg dropper den. Jeg har foreløpig trent som normalt i svangerskapet, men kjenner at jeg er mer sliten og kondisen er dårligere enn før jeg ble gravid. Jogget en tur på 18 km forrige uke for å teste halvmaratonformen og det kjentes ikke særlig bra ut. Så må nok satse på kortere og mer varierte økter fremover! Gå tur er jo også fantastisk god mosjon som ikke skal undervurderes
Liker også å trene med vekter eller gjøre litt yoga hjemme på stuegulvet.