⚘ Apriltråden ⚘

Nettop kommet hjem fra Senvakt her ...slitenn og bør vel finne senga

Tid for senga her også kjenner jeg.

Årsmøte og foreldremøte gjennomført. Og begynt prosessen med å gjenopprette korpsets kntaktliste på gmal for den var brått relativt tom... aner ikke hva som har skjedd. En del hadde jeg på moblen min da den synkroniserte kontaktlistene da jeg la inn g mal kontoen på den, men jeg stoppet synkroniseringen og har derfor ikke de nyeste, som i de to siste årene. Så de må jeg ta fra sendte mailer og fra innmeldingslistene i kultirskolen. Litt stress, så jeg fullører kke alt det i kveld derved går ikke kontingenmailen ut i kveld, hodet er for trøtt. Jeg får ta resten i mogen da skal ikke JEG noe etter jobb. Ungene skal på hhv kor og spilletime så det er en del kjøring men det tror jeg mannen tar seg av, han pleier det, så legger jeg yngte etterhvert.

God morgen :)
Idag starter hverdagen igjen etter påske. Mannen er reist, jenta sendt på skolen og minsten og jeg holder fortet hjemme :)

God morgen :)
Idag starter hverdagen igjen etter påske. Mannen er reist, jenta sendt på skolen og minsten og jeg holder fortet hjemme :)
God morgen :) her skal frøkna snart leveres i bhg (i truse:nailbiting:) mens jeg og minsten skal på baby- og småbarnstreff :happy:

Back
Topp