⚘ Apriltråden ⚘

Vi får vurder henne i den vesle mnd som er igjen. Hun holder seg ganske lenge av gangen. Men det er langt fra avgang her, oppmøte i toget, toget og helt til skoleplassen. Hvor jeg renger med å måtte ta henne inn på relativt trange do-båser iført bunad.

Jeg har ikke akkurat fri heller, fau som jeg er. Så det faller en del på mannen. Også i bunad men den er ikke like omfavnsrik som min.

Ja, muligens bleie som backup.
Ja fortsatt «lenge» til 17.mai:) dere får se hvordan det går.

Håper dere får et godt tilbud:)
Det er nettopp det. Har vært få anledninger her også. Til gjengjeld har vi kost oss mye sammen og jeg håper sommeren også blir fin, så vi kan gjøre litt lignende ting da (utflukter, parker, besøk osv):D

Holder på med siste bok i serien Legdebarna (serieroman). Alltid litt vemodig når bøker nærmer seg slutten:p Leser du noe?

Åå ja. Vi har også koset oss voldsomt!

Det er litt vemodig ja, kjenner ikke til den du leser. Jeg leser de syv søstre av lucinda riley. Men den nyeste har jeg ikle fåt begynt på, har ikke mange nok timer i døgnet nå med to barn det den ene er 9 mnd :P

Går dere til flere banker da eller hva tenker dere?
Samme her, har vært bursdagsfeiringer her hjemme og en meget sosial påske. Så da er det bare 100 innlegg per dag fremover :hilarious:

Jeg trenger hendig is ikke helt så mye Men minst 50 pr dag tror jeg

jeg sitter her og snufser pga pollenhælvet mens jeg burde ha vasket og ryddet til mannen kommer hjem... Hvorfor må jeg ha denne perioden nå? MEEEH :p

Samme her.. hva slags medisiner bruker du? Hvis du bruker. Syns det har så lite effekt!

Gjør nok det, men av og til renner det litt over, når hodet kobler ut. Som det gjorde i dag av personlige årsaker som jeg ikke vil utlevere helt på åpent nett siden jeg vagt husker at det ikke bare er dere som er her. DERE deler jeg gjerne med, men ikke hele verden.

Altså, middagen og tankene der deler jeg gjerne, da
Noen ting trenger man ikke dele med hele verden nei;)

Ja fortsatt «lenge» til 17.mai:) dere får se hvordan det går.
Ikke lenge nok føler jeg. Tiden flyr. Helgene fremover er opptatt. En med korps og fotballturnering nå først. Og egentlig speider men det tror jeg ble lørdag istedet for søndag og da kan han ikke pga korps.

Og den neste, da har vi kanskje ikke noe Som jeg kommer på. Fint.

Deretter skal vi i konfirmasjon og så er det 17. Mai. Så jeg kan ikke glemme den skjorta i vann i mange dager etter konf.... Mamma sier jeg skal legge den i kaldt vann i et døgn. Minst. Før jeg vasker den For hånd. Så "minst" medfører at den ligge til jeg orker. Men den må jo strykes igjen til 17. Mai.... Og det gjelder for oss alle fem. Ungene sine går i maskinen da.

Altså, jeg grøsser av å lese nyheter. En 5åring i USA ble tilfeldig offer for en syk mann som kastet han over rekkverket og falt 12m ned på et kjøpesenter. Bare pga mannen ble avvist av kvinner som (slik jeg forstod det) han prøvde å sjekke opp der...for en syk, syk verden.
Så grusomt:(

Ja desverre. Reagerer også på mye annet i pollensesongen pga kryssallergi. Prøver å holde meg til tabletter i år, men må ofte ty til en litt omdiskutert sprøyte for å leve normalt.
Er det nøtter og sitrus du ikke kan ha da? Har skjønt at mange blir veldig trette av tabletter. Kan jeg spørre hva slags sprøyte det er?

Dere med digitale badevekter hjemme.
Endrer den seg etter hvor du har den i huset? Og hvor du har den på baderomsgulvet? Min gjør det. Opp til 2kg forskjell.. :shifty::meh::grumpy:
Min er håpløs og lever sitt eget liv. Må ta ut batteriet og sette det inn igjen hver gang jeg vil veie meg. Og den viser forskjellig med sekunders mellomrom :dead:Jeg har hatt den flere steder i huset og sluttet å ha den på badegulv med varme pga det kan forstyrre vekten.

Dette har resultert i at jeg får lyst til å veie meg hver gang jeg skal til lege og helsestasjon, selv om det ikke er meg timen gjelder:p

Åå ja. Vi har også koset oss voldsomt!

Det er litt vemodig ja, kjenner ikke til den du leser. Jeg leser de syv søstre av lucinda riley. Men den nyeste har jeg ikle fåt begynt på, har ikke mange nok timer i døgnet nå med to barn det den ene er 9 mnd :p

Er en av mange serieromaner, så skal litt til for å ha hørt om akkurat den. Lucinda Riley har jeg hørt om mange ganger, men ikke lest selv. Det er travelt med små:)

Back
Topp