⚘ Apriltråden ⚘

Så var et slutt på ferien , i mirgen er det tilbake til hverdagen.
Starter med en travel uke hvertall..

Altså, jeg grøsser av å lese nyheter. En 5åring i USA ble tilfeldig offer for en syk mann som kastet han over rekkverket og falt 12m ned på et kjøpesenter. Bare pga mannen ble avvist av kvinner som (slik jeg forstod det) han prøvde å sjekke opp der...for en syk, syk verden.

Så var et slutt på ferien , i mirgen er det tilbake til hverdagen.
Starter med en travel uke hvertall..

Travel uke her også. Et årsmøte, og et styremøte og en øvingshelg med overnatting (som jeg skal arrangere) i tillegg til det vanlige med korps, spilling, fotball og speider.

Og travelt på jobb, så i tillegg til at jeg helst skulle dratt tidlig på jobb og vært der til sent, så må jeg levere ungene i dag og være på skolen helst 17, senest 1720. Med noe kjeks og ei kanne kaffi

Travel uke her også. Et årsmøte, og et styremøte og en øvingshelg med overnatting (som jeg skal arrangere) i tillegg til det vanlige med korps, spilling, fotball og speider.

Og travelt på jobb, så i tillegg til at jeg helst skulle dratt tidlig på jobb og vært der til sent, så må jeg levere ungene i dag og være på skolen helst 17, senest 1720. Med noe kjeks og ei kanne kaffi
Travlere hos deg da men vareleveranser , foreldremøte , dugnsd, fotballtreninger og jeg er borte fredag til lørdag her

Klør over hele kroppen og tom for zyrtec, yaiks.
Klødd hele natten, bare å komme seg på apoteket etter jobb

Back
Topp