Takk det sammeHa en fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeHa en fin dag![]()
He he det er detAlltid kjekt når man har mer på konto enn det man tror![]()
Jupp månedene flyrJippi! Snart mai!
God dagenGod morgen![]()
Nok å drive med i grunnHørtes travelt ut det også.
På bussen på vei hjem. Sol og blå himmel ute![]()
Da var jeg endelig ferdig med perlebildet av minsten, og gleder meg som en unge til å perle dette bildet![]()
JaSå deilig med dette været som er nåbortsett fra pollen ...
Fin dagGod kveld!
Har alle hatt en fin dag? Jeg må få opp skravla litt her inne, så dere må gjerne skravle litt med meg![]()
JaUffda. Reagerer du mye på det?
Fin dagDu også? Jeg må også få skravlet litt
Går i rykk og napp
Går dere til flere banker da eller hva tenker dere?Ja veldig fin. Vært i en bank for å sjekke om de kan gi oss bedre vilkår på lån. Men ser dårlig ut
Skravlet alt for lite denne mnd, vært mye opptatt
Hva har du gjort idag?

Går dere til flere banker da eller hva tenker dere?
Samme her, har vært bursdagsfeiringer her hjemme og en meget sosial påske. Så da er det bare 100 innlegg per dag fremover![]()
Håper dere får et godt tilbudJeg vet ikke.. kanskje. Bør vel sjekke noen til. Får et tilbud på Mail om noen dager, så kan vi vurdere det da.
Ja samme her. Hatt folk rundt oss hele tiden, så da blir det mindre skravling.
Har du fått noen medisiner for det? Kjipt å ha det slik. Støvet er tatt da, det er jo brajeg sitter her og snufser pga pollenhælvet mens jeg burde ha vasket og ryddet til mannen kommer hjem... Hvorfor må jeg ha denne perioden nå? MEEEH![]()
Så kjapt og fint dette gikk!Flinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.
Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.
Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.
Truse i bhg i dag Vært flink å si fra og gå på do der og hjem i samme truse som hun var levert med. Tipp topp, fantastiskSå kjapt og fint dette gikk!![]()