⚘ Apriltråden ⚘

God kveld!
Har alle hatt en fin dag? Jeg må få opp skravla litt her inne, så dere må gjerne skravle litt med meg :D

Ja:) Uffda. Reagerer du mye på det?

Ja desverre. Reagerer også på mye annet i pollensesongen pga kryssallergi. Prøver å holde meg til tabletter i år, men må ofte ty til en litt omdiskutert sprøyte for å leve normalt.

Fin dag:) Du også? Jeg må også få skravlet litt:p Går i rykk og napp

Ja veldig fin. Vært i en bank for å sjekke om de kan gi oss bedre vilkår på lån. Men ser dårlig ut :P

Skravlet alt for lite denne mnd, vært mye opptatt :P

Hva har du gjort idag?

Ja veldig fin. Vært i en bank for å sjekke om de kan gi oss bedre vilkår på lån. Men ser dårlig ut :p

Skravlet alt for lite denne mnd, vært mye opptatt :p

Hva har du gjort idag?
Går dere til flere banker da eller hva tenker dere?
Samme her, har vært bursdagsfeiringer her hjemme og en meget sosial påske. Så da er det bare 100 innlegg per dag fremover :hilarious:

Går dere til flere banker da eller hva tenker dere?
Samme her, har vært bursdagsfeiringer her hjemme og en meget sosial påske. Så da er det bare 100 innlegg per dag fremover :hilarious:

Jeg vet ikke.. kanskje. Bør vel sjekke noen til. Får et tilbud på Mail om noen dager, så kan vi vurdere det da.

Ja samme her. Hatt folk rundt oss hele tiden, så da blir det mindre skravling.

Jeg vet ikke.. kanskje. Bør vel sjekke noen til. Får et tilbud på Mail om noen dager, så kan vi vurdere det da.

Ja samme her. Hatt folk rundt oss hele tiden, så da blir det mindre skravling.
Håper dere får et godt tilbud:)
Det er nettopp det. Har vært få anledninger her også. Til gjengjeld har vi kost oss mye sammen og jeg håper sommeren også blir fin, så vi kan gjøre litt lignende ting da (utflukter, parker, besøk osv):D

Holder på med siste bok i serien Legdebarna (serieroman). Alltid litt vemodig når bøker nærmer seg slutten:p Leser du noe?

jeg sitter her og snufser pga pollenhælvet mens jeg burde ha vasket og ryddet til mannen kommer hjem... Hvorfor må jeg ha denne perioden nå? MEEEH :p
Har du fått noen medisiner for det? Kjipt å ha det slik. Støvet er tatt da, det er jo bra:D

Flinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.

Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.

Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.
Så kjapt og fint dette gikk!:D

Back
Topp