⚘ Apriltråden ⚘

Joda greit den vises rett, men brukes ikke fast her

Jeg bruker den hver morgen. Ganske frustrerende når den veksler slik :P Men nå har jeg et fast sted jeg plasserer den

Her blir det rester fra igår. Vi hadde Taco (men med kylling istedenfor kjøttdeig) :) der da?
Godt få spist opp rester :) lager en enkel grateng her med kjøttdeig , grønnsaker , tomatsaus , potetmos og ost. Hadde en meny , men ble endret gitt

På grillen ligger en svinefilet og noen kalkun-medaljonger

I div alu folie ligger potet og gulrot, løk og paprika, brokkoli og blomkål og sopp.

Mye samme tilbehør som i går. Som hele påska egentlig. Det er variasjoner over dette med innslag av (mini)mais og sukkererter bl.a vi ofte har til grillmat med eller uten ris til (poteter kan utgå eller bare være litt dersom vi har ris) og med eller uten baguettrr eller rundstykker. En grunn til at det er mye av det samme er å spise det opp, selvsagt. Går ikke hele blomkålen etc i en middag. Så vi tar det vi har og fyller på der det trengs.

Og bryter selvsagt opp med pølser i brød, burger og salat, eller bare ris og salat. Før hadde vi veldig veldig ofte ris og salat men særlig eldstemann er veldig lei av ris så i år har vi mer potet. Som mellomste ikke er så glad i men hun spiser mye brokkoli og blomkål og gulrot.

Bahh, hvorfor skriver jeg så mye? Leste om middag her i tråden og begynte å skrive vår også bare utviklet det seg. Hodet mitt er ikke helt med i dag, så jeg bare jatter med.

Flinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.

Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.

Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.

Flinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.

Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.

Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.
Så flink :D
Her hadde vi nettopp et delvis uhell :p hun var opptatt i lek, og plutselig utbryter hun: må tisse!, mens hun holder seg mellom beina. Det kom en liten flekk i trusa, men mye tiss i potta (hun bytter litt mellom potte og do) :D igår kom hun løpende og sa at hun måtte bæsje. Et lite bremsespor i trusa, ellers alt i do! Det er første gang (hun har bæsjet på do tidligere, men da har hun som regel begynt i bleia) :D

Back
Topp