Meget bra for oss på mange vis. Ingen av oss er fra Bergen, vi møttes der som studenter. Vi har ikke noe nettverk der. Her har vi derimot min familie
Ja det er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meget bra for oss på mange vis. Ingen av oss er fra Bergen, vi møttes der som studenter. Vi har ikke noe nettverk der. Her har vi derimot min familie
Joda greit den vises rett, men brukes ikke fast herDa er du heldig
Joda greit den vises rett, men brukes ikke fast her
Her blir det rester fra igår. Vi hadde Taco (men med kylling istedenfor kjøttdeig)Middag i dag?
Pizza eller tacoMiddag i dag?
Da er det jo greit det ikke varierer jaJeg bruker den hver morgen. Ganske frustrerende når den veksler slikMen nå har jeg et fast sted jeg plasserer den
GodtPizza eller taco
Godt få spist opp resterHer blir det rester fra igår. Vi hadde Taco (men med kylling istedenfor kjøttdeig)der da?
Hørtes veldig godt utGrillribbe, baktpotet med hvitløksdressing![]()
Pasta carbonaraMiddag i dag?
Så flinkFlinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.
Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.
Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.