Mhm synes detOi, det var heftig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm synes detOi, det var heftig!![]()
Hehe, hva er normal høyde?!Har ingen unger med normal høyde jeg
Målte dem alle nå nettopp.
Eldsten, 12 år: 160,5 cm
Frøkna, 7 år: 140 cm
Lille U, 4 år lever tydelig opp til kallenavnet sitt (her inne) og er bare 98,5 cm
Her er også klesvasken inneJeg henger klesvasken inne fordi det utendørs er så mye pollen at jeg har lyst å kle meg i astronaututstyr.
Jeg vaska bilen på Torsdag, dette bildet tok jeg på Lørdag....
Vis vedlegget 295615
Har kun prøvd min på badet, og der endrer den seg ikkeDere med digitale badevekter hjemme.
Endrer den seg etter hvor du har den i huset? Og hvor du har den på baderomsgulvet? Min gjør det. Opp til 2kg forskjell..![]()
Flink du er daFull husvask, vinduer og det hele. Pepsi Max i sola nå
Her ble det enkelt med spaghetti og kjøttsausMiddag i dag?
Vi får vurder henne i den vesle mnd som er igjen. Hun holder seg ganske lenge av gangen. Men det er langt fra avgang her, oppmøte i toget, toget og helt til skoleplassen. Hvor jeg renger med å måtte ta henne inn på relativt trange do-båser iført bunad.Kan bli litt travelt om hun må tisse i toget javille vurdert bleie for sikkerhets skyld..
Fortsett å skrive mye SaraPå grillen ligger en svinefilet og noen kalkun-medaljonger
I div alu folie ligger potet og gulrot, løk og paprika, brokkoli og blomkål og sopp.
Mye samme tilbehør som i går. Som hele påska egentlig. Det er variasjoner over dette med innslag av (mini)mais og sukkererter bl.a vi ofte har til grillmat med eller uten ris til (poteter kan utgå eller bare være litt dersom vi har ris) og med eller uten baguettrr eller rundstykker. En grunn til at det er mye av det samme er å spise det opp, selvsagt. Går ikke hele blomkålen etc i en middag. Så vi tar det vi har og fyller på der det trengs.
Og bryter selvsagt opp med pølser i brød, burger og salat, eller bare ris og salat. Før hadde vi veldig veldig ofte ris og salat men særlig eldstemann er veldig lei av ris så i år har vi mer potet. Som mellomste ikke er så glad i men hun spiser mye brokkoli og blomkål og gulrot.
Bahh, hvorfor skriver jeg så mye? Leste om middag her i tråden og begynte å skrive vår også bare utviklet det seg. Hodet mitt er ikke helt med i dag, så jeg bare jatter med.
Fortsett å skrive mye Sara![]()
Har kun prøvd min på badet, og der endrer den seg ikke![]()
O har feber og hoster. Den dritt astma. Men men . Tenker alltid ting kunne vørt verre. Så han har vært inne i hele dag. Frøkna og mannen har vært i byen og på akvariet .God kveld Syn
Hva har dere gjort idag?
Hvilken kamp?Ble ikke takeaway , orket ikke kjøre så langt for å hente.
Taco og kamp snart![]()
Har vi ofte her. Slager detHer ble det enkelt med spaghetti og kjøttsaus![]()
Brann-engaHvilken kamp?
Må vel jeg igså i grunnMå lage meny for resten av uken
Ahh ja stadion nå denBrann-enga
Greit å ha en planMå vel jeg igså i grunn
JuppAhh ja stadion nå den