⚘ Apriltråden ⚘

Så flink :D
Her hadde vi nettopp et delvis uhell :p hun var opptatt i lek, og plutselig utbryter hun: må tisse!, mens hun holder seg mellom beina. Det kom en liten flekk i trusa, men mye tiss i potta (hun bytter litt mellom potte og do) :D igår kom hun løpende og sa at hun måtte bæsje. Et lite bremsespor i trusa, ellers alt i do! Det er første gang (hun har bæsjet på do tidligere, men da har hun som regel begynt i bleia) :D

Måtte bytte ei truse med en liten flekk i går og veksler mellom potte og do her også.

Flinke jenta mi. Middagen ferdig og hun ble borte. Er hun gått ut? Ropte på henne, hun svarte at hun var på badet. Hva gjør du der? Tisser og bæsjer.

Hun har gått ned, lagt doringen på toalettet så den ble mindre, klatret opp med dokrakk og jepp, gjort det hun skulle.

Denne jenta er ferdig avvent med bleier. I morgen leveres hun i bhg med beskjed om at hun ikke bruker bleier lenger.
Så bra:)

Endte opp med pasta med eggerøre...
Jeg klarer virkelig ikke lage pasta carbonara, halvparten av gangene blir det pasta med eggerøre :P

Ja, nå bare den litt slitsomme fasen jmf dagens gudstjeneste hvor hun skal på do stadig vekk, og med en gang. Men det er jo faktisk håp om at det går over før sommerferien. Men 17. Mai.... Lurer på om hun bør ha tog-bleie... Husker eldste sluttet i påsken og det var litt lite prakrisk 17.mai hvor han først fikk tisse i utkanten av en parkeringsplass (på gresset altså) og deretter endte med å tisse på seg på vei hjem.
Kan bli litt travelt om hun må tisse i toget ja:) ville vurdert bleie for sikkerhets skyld..

Puh, fytterakkern. 5 timer nesten i pollenet, jeg har overlevd hageparty med svigers! Er faktisk bare "medium" tett i nesen (ett nesebor er tett, det andre sånn halvveis åpent) og øynene klør faktisk ikke i det hele tatt :D Og jeg har IKKE tatt tabeletter! Er stolt over kroppen, og "kjerringrådene" jeg har fulgt (solbriller tett på øyenene, dryppet øynene med antiallergikum, hatt håret i hestehale hele tiden etc...). Puh. Men skikkelig trøtt er jeg nå.... Blir HARDT å dra på jobb i morgen!!!

Back
Topp