⚘ Apriltråden ⚘

Det var egentlig det han også mente, dermed "tatt på fersken" og husarrest i sofaen.
(Han trodde jeg var ute på kjøkkenet av andre grunner)
Han kommer til å stå opp meg ungene i morgen tidlig og hadde alle planer om å ta det før jeg våkner...
Jeg prøvde bare å være snill mot han.
Er det største fatet og sølvtøyet igjen til han i morgen tidlig + sette det som står til tørk inn i skapet, og ta ut av oppvaskmaskinen

Så bra at dykk fordeler pliktene. Ja det er viktig å vera snill med kvarandre :):):)

Lillemor koste og pratet med meg en stund før hun sa at "i dag er det din tur å ha hviletur, men hvis pappa ikke finner de sokkene jeg vil ha, da kommer du. "

Så når hun måtte tisse sendte jeg henne på badet og vekket mannen. Vi prøver å praktiserer ca annenhver morgen med henne, det har vi gjort med alle, men jeg tror dette er første gang hun frivillig har fra starten av vært enig i at det var faren sin tur.å stå opp
Hehe søtt :)

Det er en herlig logikk (og "logikk") på henne for tiden, treåringer kan være sånn. Nyt.

Påskeferien har vært fin. Selv om altså mellomste hsr ryddet rommet sitt i går og i dag og strålende fortalte meg for en liten time siden nat nå har hun satt utover påskepynten sin... Jaja, mora satte sin utover langfredag og en del står i enden av spisebordet.

Men ungene er greit samstemte, de leker sammen og er stort sett greie.

I morgen begynner hverdagen og med eldste som derved går i vranglås pga skole ser jeg for meg at konflikgnivået stiger.

Jeg vurderer sterkt å telle antallet skoledager før sommerferien og innføre en kr til hver unge pr morgen de står opp og drar på skolen uten å Nekte og en pr kveld de legger seg uten å nekte. Feriepenger til fri bruk, is, sjokolade, lego, pokemonkort, lol, shopkins eller hva enn jeg ellers ikke vil la dem bruke så mye på.
Kan umulig bli veldig dyrt for meg. Men kanskje et par færre hårstrå jeg river ut. Om de går for konseptet. Evt øke beløpet, får se. Det er jo ikke så mange dager igjen. Bare sånn... To mnd. Ca 40? Ok, de bør ha potensiale for et par hunde hver om det skal friste antar jeg.

Planer for dagen da?

Jeg skal i alle fall nyte en del av den ute! Screenshot_20190422_101137_no.vg.android.pent.jpg

Vaske klær
Rydde hus
Beise
Kengubarnet skal på trening

Klesvask (never ending story) og rydding her også. Ute skal jeg plante og så. Trolig sitte på lekeplassen med yngste og se på at hun leker. Og delta litt.

Nja, mye avbrutt søvn på minsten:sorry: flaska med laktulose gikk tom i påska, og samboer mente at vi skulle se ann hvordan det gikk uten. Så hyling på kveld/natt har gjenoppstått :sorry: må få kjøpt ny flaske første ting imorgen, for det var mislykket å kutte helt.
Men, ingen mareritt inatt hvertfall :D

Heldige du. Er det noe jeg savner med den leiligheten i Inndalsveien som ikke finnes lenger så er det i alle fall nærheten til stadion.

Eg bur eit stykke unna. Eg har fått billett av ein venn, som eg hjelper med diverse, som servering i konfirmasjon i mai. Veldig glad for det :)

Back
Topp