Hehe søtt
Det er en herlig logikk (og "logikk") på henne for tiden, treåringer kan være sånn. Nyt.
Påskeferien har vært fin. Selv om altså mellomste hsr ryddet rommet sitt i går og i dag og strålende fortalte meg for en liten time siden nat nå har hun satt utover påskepynten sin... Jaja, mora satte sin utover langfredag og en del står i enden av spisebordet.
Men ungene er greit samstemte, de leker sammen og er stort sett greie.
I morgen begynner hverdagen og med eldste som derved går i vranglås pga skole ser jeg for meg at konflikgnivået stiger.
Jeg vurderer sterkt å telle antallet skoledager før sommerferien og innføre en kr til hver unge pr morgen de står opp og drar på skolen uten å Nekte og en pr kveld de legger seg uten å nekte. Feriepenger til fri bruk, is, sjokolade, lego, pokemonkort, lol, shopkins eller hva enn jeg ellers ikke vil la dem bruke så mye på.
Kan umulig bli veldig dyrt for meg. Men kanskje et par færre hårstrå jeg river ut. Om de går for konseptet. Evt øke beløpet, får se. Det er jo ikke så mange dager igjen. Bare sånn... To mnd. Ca 40? Ok, de bør ha potensiale for et par hunde hver om det skal friste antar jeg.