⚘ Apriltråden ⚘

Ser jo dette!:D supert!
Ja, nå bare den litt slitsomme fasen jmf dagens gudstjeneste hvor hun skal på do stadig vekk, og med en gang. Men det er jo faktisk håp om at det går over før sommerferien. Men 17. Mai.... Lurer på om hun bør ha tog-bleie... Husker eldste sluttet i påsken og det var litt lite prakrisk 17.mai hvor han først fikk tisse i utkanten av en parkeringsplass (på gresset altså) og deretter endte med å tisse på seg på vei hjem.
 
Gjestene har dratt, alle var veldig fornøyde :)
Maten var fantastisk og latteren satt løst.

Holder nå på å koke kraft av beinrestene etter å ha skåret av resten av kjøttet, og har en h*** oppvask som venter meg.
Tror den får stå til i morgen, sliten nå

Så bra at det gikk fint. Oppvasken setter du bare i vann og lar stå, den går ikke sin vei (og gjør den det, så enda bedre...)
 
Veldig bra når det går så lett som dette:)
Ja, vi hsr hatt et par spede forsøk før som har vist seg at hun ikke var klar så vi avsluttet. Men dette gikk strålende. Hun er stolt selv også
 
Så bra at det gikk fint. Oppvasken setter du bare i vann og lar stå, den går ikke sin vei (og gjør den det, så enda bedre...)
Vi får se hvor mye jeg får gjort i kveld.
Kraften skal stå og koke litt til så kan hende jeg tar noe av det i kveld
 
Her slapper jeg av med serie på tv, burde snart legge meg :p samboer har allerede lagt seg, han begynner på ny arbeidsperiode imorgen :)
Hva står på der da?
Har akkurat fått kjeft av mannen.
Han tok meg på fersken i å ta oppvasken.
Han mener siden jeg har stått på i hele dag er det hans jobb å gjøre det i morgen tidlig.
Har tydeligvis alliert seg med min søster og jeg har fått husarrest i sofaen med et glass vin og Thor: Dark world på TV'n
 
Har akkurat fått kjeft av mannen.
Han tok meg på fersken i å ta oppvasken.
Han mener siden jeg har stått på i hele dag er det hans jobb å gjøre det i morgen tidlig.
Har tydeligvis alliert seg med min søster og jeg har fått husarrest i sofaen med et glass vin og Thor: Dark world på TV'n

Enig med din mann. Men kunne ikkje han gjort det? Du laget jo maten:)
 
Enig med din mann. Men kunne ikkje han gjort det? Du laget jo maten:)
Det var egentlig det han også mente, dermed "tatt på fersken" og husarrest i sofaen.
(Han trodde jeg var ute på kjøkkenet av andre grunner)
Han kommer til å stå opp meg ungene i morgen tidlig og hadde alle planer om å ta det før jeg våkner...
Jeg prøvde bare å være snill mot han.
Er det største fatet og sølvtøyet igjen til han i morgen tidlig + sette det som står til tørk inn i skapet, og ta ut av oppvaskmaskinen
 
Har akkurat fått kjeft av mannen.
Han tok meg på fersken i å ta oppvasken.
Han mener siden jeg har stått på i hele dag er det hans jobb å gjøre det i morgen tidlig.
Har tydeligvis alliert seg med min søster og jeg har fått husarrest i sofaen med et glass vin og Thor: Dark world på TV'n
Flink mann :D
 
Lillemor koste og pratet med meg en stund før hun sa at "i dag er det din tur å ha hviletur, men hvis pappa ikke finner de sokkene jeg vil ha, da kommer du. "

Så når hun måtte tisse sendte jeg henne på badet og vekket mannen. Vi prøver å praktiserer ca annenhver morgen med henne, det har vi gjort med alle, men jeg tror dette er første gang hun frivillig har fra starten av vært enig i at det var faren sin tur.å stå opp
 
Back
Topp