⚘ Apriltråden ⚘

Kan bli litt travelt om hun må tisse i toget ja:) ville vurdert bleie for sikkerhets skyld..
Vi får vurder henne i den vesle mnd som er igjen. Hun holder seg ganske lenge av gangen. Men det er langt fra avgang her, oppmøte i toget, toget og helt til skoleplassen. Hvor jeg renger med å måtte ta henne inn på relativt trange do-båser iført bunad.

Jeg har ikke akkurat fri heller, fau som jeg er. Så det faller en del på mannen. Også i bunad men den er ikke like omfavnsrik som min.

Ja, muligens bleie som backup.

På grillen ligger en svinefilet og noen kalkun-medaljonger

I div alu folie ligger potet og gulrot, løk og paprika, brokkoli og blomkål og sopp.

Mye samme tilbehør som i går. Som hele påska egentlig. Det er variasjoner over dette med innslag av (mini)mais og sukkererter bl.a vi ofte har til grillmat med eller uten ris til (poteter kan utgå eller bare være litt dersom vi har ris) og med eller uten baguettrr eller rundstykker. En grunn til at det er mye av det samme er å spise det opp, selvsagt. Går ikke hele blomkålen etc i en middag. Så vi tar det vi har og fyller på der det trengs.

Og bryter selvsagt opp med pølser i brød, burger og salat, eller bare ris og salat. Før hadde vi veldig veldig ofte ris og salat men særlig eldstemann er veldig lei av ris så i år har vi mer potet. Som mellomste ikke er så glad i men hun spiser mye brokkoli og blomkål og gulrot.

Bahh, hvorfor skriver jeg så mye? Leste om middag her i tråden og begynte å skrive vår også bare utviklet det seg. Hodet mitt er ikke helt med i dag, så jeg bare jatter med.
Fortsett å skrive mye Sara:D

Fortsett å skrive mye Sara:D

Gjør nok det, men av og til renner det litt over, når hodet kobler ut. Som det gjorde i dag av personlige årsaker som jeg ikke vil utlevere helt på åpent nett siden jeg vagt husker at det ikke bare er dere som er her. DERE deler jeg gjerne med, men ikke hele verden.

Altså, middagen og tankene der deler jeg gjerne, da

God kveld Syn:)
Hva har dere gjort idag?
O har feber og hoster. Den dritt astma. Men men . Tenker alltid ting kunne vørt verre. Så han har vært inne i hele dag. Frøkna og mannen har vært i byen og på akvariet .

Back
Topp