Oss testetøser imellom

14 DPO og dagen for IKM:

Her er bilder av testen jeg tok i dag. Jeg føler streken har blitt tydeligere og mer rosa. :Heartred Den viser bedre i virkeligheten.. vanskelig å få på bilde.

Nå er jeg håpefull! La dagene gå rask uten tantebesøk!! Prøver cb med ukesindikator om et par dager. :rabbit
YES slår ut på CB digital no :)

9/10 dpo morgen urin. Hadde ingen andre tester liggende. Negativ :shifty: Tom for tester nå, men får teste igjen onsdags morgen :rolleyes: heldigvis håp så lenge tr holder seg unna, men har ingen graviditet symptomer så dårlig følelse denne pp også

Vedlegg

• 0B9D126F-225E-4E25-A826-CCDBC966CD6A.jpeg
    0B9D126F-225E-4E25-A826-CCDBC966CD6A.jpeg
    33,2 KB · Visninger: 113
17 dpo i dag. Den er jo faktisk litt sterkere enn de andre testene, men urinen var jo veldig konsentrert. Fortsatt veldig stressa for kjemisk, men har fortsatt et lite håp..

Vedlegg

• 20190422_094514.jpg
    20190422_094514.jpg
    12,1 KB · Visninger: 110
Kan man regne dette som positiv g-test? Tørr ikke ta en digital helt enda (dyrt), men kanskje om noen dager.
Ser streken godt :) håper det går veien

Hopp i høyet test :hilarious: Skulle ønske jeg fikk sånne g tester :hilarious:
IMG_20190422_100542.jpg

14 DPO og dagen for IKM:

Her er bilder av testen jeg tok i dag. Jeg føler streken har blitt tydeligere og mer rosa. :Heartred Den viser bedre i virkeligheten.. vanskelig å få på bilde.

Nå er jeg håpefull! La dagene gå rask uten tantebesøk!! Prøver cb med ukesindikator om et par dager. :rabbit
Ser den helt tydelig :)

17 dpo i dag. Den er jo faktisk litt sterkere enn de andre testene, men urinen var jo veldig konsentrert. Fortsatt veldig stressa for kjemisk, men har fortsatt et lite håp..
Krysser fingrene :)

Back
Topp