Men så lenge de oppdages så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men så lenge de oppdages så
Ettersom det ikke er vesentlig når på døgnet står det ikke sånn at det kan tilpasses den enkeltes rutiner slik det passer best. For virkningen er det nok ikke viktig, for da hadde det stått.
For dem der det er viktig i forhold til mat eller tid eller andre medisiner så ja. For dem der det bare er å ta en hver dag Så står det ikke noe så man tar når det passer.Bruker ein del medisin og det står mykje info i pakningsvedlegget, i tillegg får eg informasjon frå både lege og apotek. Derfor trudde eg det gjaldt flere medisiner .
Høres grusomt utFytterakkern, våken siden 04:30, trodde jeg skulle klare å karre meg på jobb, stod ved døra helt ferdig påkledd og alt... Men jeg klarer ikke. Har aldri vært så allergisk i mitt liv, snart kaster jeg inn håndduken og tar noen heavy tabeletter. Det går bare ikke. Øynene mine har jeg klødd så i at jeg nå har infeksjon, håper at man får sånn anti-øyebetennelses-krem reseptfritt på apotek (mener imidlertid det). Nesen renner konstant, får knapt puste. Klør hele tiden i svelget, som gjør vondt som når man har halsbetennelse. Pusten høres ut som en hvesende Zombie, ser ut som en også. Vurderer sterkt å ta tabeletter for allergi nå, selv om jeg egentlig ikke skal pga graviditetsønsket... Jeg klarer bare ikke mer. Å gå uten farmasøytika i ryggen i mot dette pollenet holder på å ta knekken på meg![]()
Min mellomste bæsjet kun i bleie til han var 6 årGod morgen.
Her sitter jeg med trusejenta mi. Ingen søsken hjemme og hun bør ha noen her til å hjelpe på do når det trengs.
Nattbleien var tørr, vi hadde en tur på do klokka to. Dette går jo bra det.
Utfordringen er som det fremkommer i en tråd eller to om bleieslutt, at hun ikke klarer bæsje i potte eller do. Det har bare ikke helt demret for meg før nå at det kommer til å bli litt krevende.
De andre gjorde jo det fra de var små selv om mye kom i bleien også for nr to, eldste bæsja bare i potte og do fra han var året omtrent, med få uhell eller hva en skal kalle det.
Dette er ukjent landskap...
Tips til film? Evt ny serie . Sett ferdig the blacklist
Hva blander du movicolen med?Felles skjebne, felles trøst...
Vi har jo mellomste som har stått på movicol i snart 2 år helt uten denne problematikken....
Pakke til påsketur i morgen, bake kaker, gå tur med mammaPlaner for dagen da, folkens?![]()
God kveld KenguGod morgen
Herlig vær vi har!Sitter ute i sola
OkeiSer krim på nrk. Ligger på nettsida deira.
Okei![]()
Skal se derHar nett satt den på men huska ikkje navn. Det ligg mange ulike serier der og ein del bra også.
Så deilig!!Da har jeg huset for meg selv frem til i morgen kveld![]()
Så bra du fikk hjelpPuh, fullstendig kaos på legekontoret i dag, men fikk til slutt sykemelding for hele uka, og medisiner. Er det noen som går på cetrizin som kan fortelle meg når jeg bør ta den? Til mat? På kvelden?Jeg er pissnervøs og en fjomp som er redd for å ta medisiner
![]()
Nyt alenetidDa er barna reist med farDei får det gøy og eg har godt av aleinetid men savna dei og.
Ja du bor i høydenJa. Jeg bor på "fjellet" vet du.
Dette er hagen vår bak huset.
Den foran er det litt mer i på grunn av måkingen nå i vinter.
Vis vedlegget 295238