Gjengen din skulle til svigers ?Da har jeg huset for meg selv frem til i morgen kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjengen din skulle til svigers ?Da har jeg huset for meg selv frem til i morgen kveld![]()
Jo da, jeg jeg får gjort det i fred og ro.Så deilig!
Men så jo at du hadde litt av hvert å henge fingrene i fordi om![]()
Stemmer det, de skal til svigermor (mannen er skilsmissebarn)Gjengen din skulle til svigers ?
AhaStemmer det, de skal til svigermor (mannen er skilsmissebarn)
Puh, fullstendig kaos på legekontoret i dag, men fikk til slutt sykemelding for hele uka, og medisiner. Er det noen som går på cetrizin som kan fortelle meg når jeg bør ta den? Til mat? På kvelden?Jeg er pissnervøs og en fjomp som er redd for å ta medisiner
![]()
Jeg gikk på Cetrizin før.Puh, fullstendig kaos på legekontoret i dag, men fikk til slutt sykemelding for hele uka, og medisiner. Er det noen som går på cetrizin som kan fortelle meg når jeg bør ta den? Til mat? På kvelden?Jeg er pissnervøs og en fjomp som er redd for å ta medisiner
![]()
Flere enn meg som er helt aleneDa er barna reist med farDei får det gøy og eg har godt av aleinetid men savna dei og.
Flere enn meg som er helt alene
Hvilken ordning har dere.? 50/50?Er aleine kvar gong barna er hos far![]()
Kjørebleie er nok smart jaIngen uhell i dag sånnsett men hun hadde bleie en del timer fordi vi kjørte bil og handlet. Og hun så sitt snitt til å bæsje i den siden hun ikke klarer det i do eller potte desverre.
Vi får se i morgen. Det blir vel kjørebleie sisne vis skøa kjøre 2*45 minutter i morgen også men kan ha truse i mellomtiden og før og etter satser jeg på.
Hørtes ut som en utfordring jaJa selv med lavere kostnadsnivå så skjønner jeg ikke hvordan folk kan leve på "studentlønn" i voksen alder! Da er det jo umulig å kjøpe hus og leve samtidig...
Lykke tilNeste jobb blir noe i kommunen, miljørådgiverFår se hvordan det ender opp!
Snø?!Var akkurat ute en tur og sjekket utsikten
![]()
Nei, da hadde du jo allerede fått skrittene dineBle ikke noen tur i går kveld, men ved tank på at den første var rett under 15 km så var det ikke så farlig
Hvilken ordning har dere.? 50/50?
Har ingen ønsker om å gå fra mannen, men syns det er litt deilig de sjeldne gangene jeg har huset for meg selv mer enn bare et par timerEr aleine kvar gong barna er hos far![]()
Har ingen ønsker om å gå fra mannen, men syns det er litt deilig de sjeldne gangene jeg har huset for meg selv mer enn bare et par timer
Det er helt fantastiskSå deilig da
Lurer på om jeg også skal prøve det resten av kvelden