Nåwww...De skulle visstnok gifte seg i hindetløypen på skolen i dag <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåwww...De skulle visstnok gifte seg i hindetløypen på skolen i dag <3
Flink du erBlir muligens en liten tur i kveld også.
Åhh, hvil deg... Det var da også en dag å ha dugnad!!Endelig hjemme etter 6 timer dugnad! Tror beina mine detter av meg snart. Så, hva skjer her da?
Var ho veldig bra å stå på loddsalg dugnad utenfor Rema i dag. Mye folk. Men alt for fint vær til å kaste bort på noe sliktÅhh, hvil deg... Det var da også en dag å ha dugnad!!
Dugnad i dag? JøssEndelig hjemme etter 6 timer dugnad! Tror beina mine detter av meg snart. Så, hva skjer her da?
Det var jo kjempe forskjell?!Tilbake fra 6 timers total kjøring, ca 650km. Jobbintervju overstått.
Kostet ca 500kr i diesel. Og det er vel verdt å investere 6 timer og 500kr for å få en følelse av at den jobben man har nå egentlig er grei, når man har vært ekstremt misfornøyd?
Superkul jobb, jeg var kjempeinteressert i det de beskrev. Men hva f... Jeg har 30 dager ferie i dag hos nåværende arbeidsgiver, i denne jobben tilbyr de bare 24 dager?! Ingen mulighet for hjemmekontor. Ingen tariff. Ikke lov å ha hund på kontoret. 40timers uke (jeg har 38timers uke nå). Og verst av alt: ca 8000-10,000kr brutto mindre (!!!) i mnd enn hva jeg har nå, til tross for mer arbeid både i timer og manglende ferie. Da kan jobben egentlig være så fantastisk den bare vil, hvor jeg kunne få lov til å jobbe direkte med å "redde" naturen.... Men så dårlig lønna, det går bare ikke! Hmpf. Så mye dårlig lønna arbeid der ute....
Hørtes koselig utVært på restaurant 15 stk det var koselig
Snill han er med degSnille mannen.
Han spør om han skal lage te til meg, jeg takker nei siden te på denne tiden av kvelden gir meg bare søvnproblemer.
Så ser han på meg, og sier: Ok da blir det et glass rødvin om litt![]()
Så godt å høreFor en fin fin dag det har vært![]()
Flinke lillesøsterPuh, trusejenta har fått på bleie og sover. I løpet av dagen ble hun god på å si fra men det har vært svært Svært Svært mange turer på potta i dag. Vi har vært mye ute og jeg må være der hun er. Med potta. Klar på kort varsel.
Ca 12 timer med truse. Tre uhell. Og sikkert 40 turer på potte eller do....
Hva slags jobb har du søkt?Søker allerede på neste jobb, lol. Jeg er håpløs. The search continues!
Ja, veldigHørtes koselig ut![]()

Skjønner dere fikk solgt mye lodd, men ja, fin dag å kaste bort og mange har jo ferieVar ho veldig bra å stå på loddsalg dugnad utenfor Rema i dag. Mye folk. Men alt for fint vær til å kaste bort på noe slikt
Nå lo jeg
Stygt å le egentlig men.... Ja.
Ingen uhell i dag sånnsett men hun hadde bleie en del timer fordi vi kjørte bil og handlet. Og hun så sitt snitt til å bæsje i den siden hun ikke klarer det i do eller potte desverre.Flinke lillesøsterdette går snart som en lek!
Det var jo kjempe forskjell?!Og så mye mindre lønn i måneden er jo en utfordring!
Ler med dere ja. Ser for meg at jeg kunne gjort det samme.Vi ler også, så så lenge du ler med oss og ikke av oss, så er du tilgitt!!![]()
Hva slags jobb har du søkt?![]()
Var akkurat ute en tur og sjekket utsiktenEndelig hjemme etter 6 timer dugnad! Tror beina mine detter av meg snart. Så, hva skjer her da?