Motivasjon til husarbeid, ikke i det hele tatt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forståeligvi jobber om hverandre i påska, så for vår del er disse dagene en vanlig del av uka
![]()
Lykke til med treningenGod morgen.
Yngstemor er trusejente. Ikke som i at hun har sluttet med bleier. Men som i at vi øver. Hun skøa derved på do innen 8.30 om hun ber om det eller ei. 30 min etter forrige gang tar jeg henne. I går spurte jeg etter ca en halv time og hun sa ikke enda. Men da hun kom og sa fra gikk det for fort så hun tisset før hun kom seg på potte. (vi har potte ute i hagen når vi er ute, inne bruker hun do men det er for langt å løpe. Dessuten litt "spennende" med potte ute, hun har sett bilde av storesøster på potte på trappa den søndagen hun bestemte seg for å ha sluttet med bleier...
Mor synes det er på tide nå Så vi prøver. Utfordringen er at hun er flink til å tisse på do. Men når hun skal mer skjer det konsekvent i bleien, om så to min etter at vi satt lenge og vel på do eller potte...
Så spennende, nå har du time og hvor langt er du på vei da?Da har jeg booket UL
Haha, gratulerer med svigersønn!!Lille U og mannen har dratt.
Frøkna er levert på SFO, ville dra i dag siden hun visstnok har fått seg kjæreste og de har kysset 2 ganger på munnen..
Jeg skal rydde, og eldste har planer om å spille
God ettermiddag og gratulerer!!God morgen. Sier CB digital
Huff daHa ha ehm jo en annen dag
Kos deg med besøkFerdig hos tannlegen , tilbake om en mnd ..
Så får vi se om det går bedre da, og de får pusset over
Nå står rydding på planen før besøket kommer, må bare hvile litt flrst
Det skjønner jeg godtMotivasjon til husarbeid, ikke i det hele tatt..

Hun var så søt i morges.Haha, gratulerer med svigersønn!!![]()
Stakk ut og løp istedenfor jegDet skjønner jeg godt![]()
Hehe, ja det er en jobbÅ ta en unge på do/potte hver halvtime eller før om hun ber om det tar virkelig hele dagen det.
Føler vi har holdt på en hel dag og så er ikke klokka mer enn tid for lunsj
Så spennende!Da har jeg booket UL
Ååh, så herligHun var så søt i morges.
Brukte lang tid på å bestemme seg for hvilken kjole hun skulle ha på seg i dag, og ville at jeg skulle flette håret hennes
Hihi, fornuftig avgjørelse!Stakk ut og løp istedenfor jeg![]()
De skulle visstnok gifte seg i hindetløypen på skolen i dag <3Ååh, så herligPynte seg!
Blir muligens en liten tur i kveld også.Hihi, fornuftig avgjørelse!det skal jeg gjøre etterpå
![]()