⚘ Apriltråden ⚘

Motivasjon til husarbeid, ikke i det hele tatt..

Forståelig :) vi jobber om hverandre i påska, så for vår del er disse dagene en vanlig del av uka :p

Jeg har fri hele skoleferien. Mannen bare de røde dagene og lørdagen.

Hun er ikke helt villig og etter to uhell på rappen er vi på dagens tredje truse, bukse og sokker og andre par sko (første uhell var på trampolina så da hadde hun ikke på sko)

Hun har bedd om bleie men jeg holder henne opptatt med å leke ute og setter henne på potta jevnlig

Så får vi se

Å ta en unge på do/potte hver halvtime eller før om hun ber om det tar virkelig hele dagen det.

Føler vi har holdt på en hel dag og så er ikke klokka mer enn tid for lunsj

God morgen.

Yngstemor er trusejente. Ikke som i at hun har sluttet med bleier. Men som i at vi øver. Hun skøa derved på do innen 8.30 om hun ber om det eller ei. 30 min etter forrige gang tar jeg henne. I går spurte jeg etter ca en halv time og hun sa ikke enda. Men da hun kom og sa fra gikk det for fort så hun tisset før hun kom seg på potte. (vi har potte ute i hagen når vi er ute, inne bruker hun do men det er for langt å løpe. Dessuten litt "spennende" med potte ute, hun har sett bilde av storesøster på potte på trappa den søndagen hun bestemte seg for å ha sluttet med bleier...

Mor synes det er på tide nå Så vi prøver. Utfordringen er at hun er flink til å tisse på do. Men når hun skal mer skjer det konsekvent i bleien, om så to min etter at vi satt lenge og vel på do eller potte...
Lykke til med treningen:) stor jente blitt!

Back
Topp