⚘ Apriltråden ⚘

Lille U og mannen har dratt.
Frøkna er levert på SFO, ville dra i dag siden hun visstnok har fått seg kjæreste og de har kysset 2 ganger på munnen..
Jeg skal rydde, og eldste har planer om å spille

God morgen.

Yngstemor er trusejente. Ikke som i at hun har sluttet med bleier. Men som i at vi øver. Hun skøa derved på do innen 8.30 om hun ber om det eller ei. 30 min etter forrige gang tar jeg henne. I går spurte jeg etter ca en halv time og hun sa ikke enda. Men da hun kom og sa fra gikk det for fort så hun tisset før hun kom seg på potte. (vi har potte ute i hagen når vi er ute, inne bruker hun do men det er for langt å løpe. Dessuten litt "spennende" med potte ute, hun har sett bilde av storesøster på potte på trappa den søndagen hun bestemte seg for å ha sluttet med bleier...

Mor synes det er på tide nå Så vi prøver. Utfordringen er at hun er flink til å tisse på do. Men når hun skal mer skjer det konsekvent i bleien, om så to min etter at vi satt lenge og vel på do eller potte...
Min jente holder igjen bæsjen til hun får bleie på (hun er fra før av treg i magen) :( hun er, som di, veldig flink til å tisse på do/potte, så aner ikke hvordan vi skal gripe det ann :sorry:

Min jente holder igjen bæsjen til hun får bleie på (hun er fra før av treg i magen) :( hun er, som di, veldig flink til å tisse på do/potte, så aner ikke hvordan vi skal gripe det ann :sorry:

Hvor gammel er hun? Mi ble jo tre i jula og er den seneste av mine til å slutte med bleier. Men de andre bæsja i potte og do lenge før de sluttet med bleie da så det var liksom ikke samme problemet. Hun her holder igjen på do og gjør det i bleia, ingen løfter om sjokolade eller is har endret på det...

Jeg vet ikke hvordan det skal gå men jeg tenker hun er i truse her hjemme nå. Må i tenkebokse ang en 2*45 min kjøretur i morgen formiddag.

Hun sover med bleier en stund til, den er tung hver morgen.

Men som jeg sa til mannen, vi har vel aldri så god tid til bleieslutt som ei hjemmepåske uten snø.

Hvor gammel er hun? Mi ble jo tre i jula og er den seneste av mine til å slutte med bleier. Men de andre bæsja i potte og do lenge før de sluttet med bleie da så det var liksom ikke samme problemet. Hun her holder igjen på do og gjør det i bleia, ingen løfter om sjokolade eller is har endret på det...

Jeg vet ikke hvordan det skal gå men jeg tenker hun er i truse her hjemme nå. Må i tenkebokse ang en 2*45 min kjøretur i morgen formiddag.

Hun sover med bleier en stund til, den er tung hver morgen.

Men som jeg sa til mannen, vi har vel aldri så god tid til bleieslutt som ei hjemmepåske uten snø.
Hun blir 3 år 25.april, så 4mnd yngre enn di:) hjemme går hun alltid uten bleie. Vi prøvde oss uten bleie når hun sov luren, men det har gått skeis så vi tok en pause fra det :) min søster har også problemer med minsten der, han strever også med magen og nekter å bæsje på do. Han blir 4 i juni :shy:

Vi drøyer nok til sommeren, når man har fri og kan følge opp i fht dobesøk :p

Hun blir 3 år 25.april, så 4mnd yngre enn di:) hjemme går hun alltid uten bleie. Vi prøvde oss uten bleie når hun sov luren, men det har gått skeis så vi tok en pause fra det :) min søster har også problemer med minsten der, han strever også med magen og nekter å bæsje på do. Han blir 4 i juni :shy:

Vi drøyer nok til sommeren, når man har fri og kan følge opp i fht dobesøk :p

Mi sover ikke på dagen, bare natta

Hun har jo egentlig ganske grei kontroll men litt manglende vilje....

Men jeg har en 10 dager lang påskeferie sammen med henne nå, lite planer og bra vær til å gå ute med bare bukse og truse. Så vi gjør et forsøk

Ferdig hos tannlegen , tilbake om en mnd ..
Så får vi se om det går bedre da, og de får pusset over
Nå står rydding på planen før besøket kommer, må bare hvile litt flrst

Mi sover ikke på dagen, bare natta

Hun har jo egentlig ganske grei kontroll men litt manglende vilje....

Men jeg har en 10 dager lang påskeferie sammen med henne nå, lite planer og bra vær til å gå ute med bare bukse og truse. Så vi gjør et forsøk
Forståelig :) vi jobber om hverandre i påska, så for vår del er disse dagene en vanlig del av uka :p

Back
Topp