⚘ Apriltråden ⚘

Nattero er vel fra 23, men håper de har vett til å roe ned evt får du ta kontakt.
Jo, men det betyr ikke at man ikke kan ta *litt* hensyn til naboer...

Planen når vi dro hjemmefra var denne. Screenshot_20190415_213920_com.android.chrome.jpg og vi kom hjem med denneScreenshot_20190415_161250_com.android.chrome.jpg

Jeg er utdannet innen informatikk - den biten som den gang da het mikroelektronikk - heter nå nanoteknologi.
Er en del fysikk-fag i den utdannelsen.

Bølgeteori er spennende da, den delen av fysikken ligger vel ganske tett opp mot matematikken dersom jeg ikke husker helt feil.

Jobber riktignok med noe helt annet

Det er jo et veldig veldig spennende fagfelt da! Synd du ikke jobber med det, på den måten - men tenker du allikevel trives i dagens jobb, eller? :) Rart med det hvordan man så ofte ender opp i noe heeeelt annet. Og noen ganger, nøyaktig i det man studerte... Kjenner til ei som studerte oljegeologi, altså virkelig "leting etter olje" og fikk jobb rett i statoil etter endt utdannelse. Nå etter ca 10 års arbeid i bransjen så flytter hun og mannen til Texas (!) for å jobbe med leting etter olje. Da snakker man om å gå tilbake til selve røttene av det man studerte :p

Det er jo et veldig veldig spennende fagfelt da! Synd du ikke jobber med det, på den måten - men tenker du allikevel trives i dagens jobb, eller? :) Rart med det hvordan man så ofte ender opp i noe heeeelt annet. Og noen ganger, nøyaktig i det man studerte... Kjenner til ei som studerte oljegeologi, altså virkelig "leting etter olje" og fikk jobb rett i statoil etter endt utdannelse. Nå etter ca 10 års arbeid i bransjen så flytter hun og mannen til Texas (!) for å jobbe med leting etter olje. Da snakker man om å gå tilbake til selve røttene av det man studerte :p
Jeg er veldig fornøyd med det jeg jobber med.
Selv om jeg ikke jobber innen det jeg er utdannet innen (men blir når jeg er ferdig med eksamen i mai), trenger jeg min informatikk bakgrunn

Jeg likte den blå best :)
Den var fin den ja og jeg liker egentlig best annet enn rødt til henne. Men jeg lot henne velge selv og da ble det denne.

Og den er ganske fin på henne altså. Men likevel hadde jeg ønsket noe annet enn rødt egentlig.

Menmen, sånn er det. Hun valgte og jeg synes jo ikke den er stygg
. Litt urettferdig at hun velger og søstra bare arver.... Enn så lenge bryr hun seg ikke da, men vi får se oppigjennom årene.

God morgen
Snart tannlegetime , vet det ikke bare blir med den ene kontrollen ..
Så får vi besøk litt senere, kengubarnet skal bort på overnatting etterhvert og jeg skal muligens bort i kveld . Mannen skal beise terrasse.

Det pleier å bli super koselig :)
Og pleier å avsluttes med at alle er enige om har jeg må gjøre det 2 ganger i året, ikke bare en, men jeg har ikke hatt tid de siste høstene.
Får se nå til høsten hva som skjer siden jeg da bare har full jobb og 3 unger, ikke full jobb, 3 unger og 50% studier
Satse på at dere får til 2 ganger i året:)

God morgen
Snart tannlegetime , vet det ikke bare blir med den ene kontrollen ..
Så får vi besøk litt senere, kengubarnet skal bort på overnatting etterhvert og jeg skal muligens bort i kveld . Mannen skal beise terrasse.
God morgen og lykke til:)

God morgen.

Yngstemor er trusejente. Ikke som i at hun har sluttet med bleier. Men som i at vi øver. Hun skøa derved på do innen 8.30 om hun ber om det eller ei. 30 min etter forrige gang tar jeg henne. I går spurte jeg etter ca en halv time og hun sa ikke enda. Men da hun kom og sa fra gikk det for fort så hun tisset før hun kom seg på potte. (vi har potte ute i hagen når vi er ute, inne bruker hun do men det er for langt å løpe. Dessuten litt "spennende" med potte ute, hun har sett bilde av storesøster på potte på trappa den søndagen hun bestemte seg for å ha sluttet med bleier...

Mor synes det er på tide nå Så vi prøver. Utfordringen er at hun er flink til å tisse på do. Men når hun skal mer skjer det konsekvent i bleien, om så to min etter at vi satt lenge og vel på do eller potte...

Back
Topp