⚘ Apriltråden ⚘

Nattero er vel fra 23, men håper de har vett til å roe ned evt får du ta kontakt.
Jo, men det betyr ikke at man ikke kan ta *litt* hensyn til naboer...

Planen når vi dro hjemmefra var denne. Screenshot_20190415_213920_com.android.chrome.jpg og vi kom hjem med denneScreenshot_20190415_161250_com.android.chrome.jpg

Jeg er utdannet innen informatikk - den biten som den gang da het mikroelektronikk - heter nå nanoteknologi.
Er en del fysikk-fag i den utdannelsen.

Bølgeteori er spennende da, den delen av fysikken ligger vel ganske tett opp mot matematikken dersom jeg ikke husker helt feil.

Jobber riktignok med noe helt annet

Det er jo et veldig veldig spennende fagfelt da! Synd du ikke jobber med det, på den måten - men tenker du allikevel trives i dagens jobb, eller? :) Rart med det hvordan man så ofte ender opp i noe heeeelt annet. Og noen ganger, nøyaktig i det man studerte... Kjenner til ei som studerte oljegeologi, altså virkelig "leting etter olje" og fikk jobb rett i statoil etter endt utdannelse. Nå etter ca 10 års arbeid i bransjen så flytter hun og mannen til Texas (!) for å jobbe med leting etter olje. Da snakker man om å gå tilbake til selve røttene av det man studerte :p

Det er jo et veldig veldig spennende fagfelt da! Synd du ikke jobber med det, på den måten - men tenker du allikevel trives i dagens jobb, eller? :) Rart med det hvordan man så ofte ender opp i noe heeeelt annet. Og noen ganger, nøyaktig i det man studerte... Kjenner til ei som studerte oljegeologi, altså virkelig "leting etter olje" og fikk jobb rett i statoil etter endt utdannelse. Nå etter ca 10 års arbeid i bransjen så flytter hun og mannen til Texas (!) for å jobbe med leting etter olje. Da snakker man om å gå tilbake til selve røttene av det man studerte :p
Jeg er veldig fornøyd med det jeg jobber med.
Selv om jeg ikke jobber innen det jeg er utdannet innen (men blir når jeg er ferdig med eksamen i mai), trenger jeg min informatikk bakgrunn