Jo, men det betyr ikke at man ikke kan ta *litt* hensyn til naboer...Nattero er vel fra 23, men håper de har vett til å roe ned evt får du ta kontakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men det betyr ikke at man ikke kan ta *litt* hensyn til naboer...Nattero er vel fra 23, men håper de har vett til å roe ned evt får du ta kontakt.
Definitivt kan og bør man det.Jo, men det betyr ikke at man ikke kan ta *litt* hensyn til naboer...
Joda Den er fin.Da begynner jeg å forstå litt mer.
Og du syn den ikke er fin?
Ah deilig, fått ryddet i 6 kurver med klær , hvertfall startet på garderoberommet da
Nå er det kvelden , tidlig opp i morgen![]()
Definitivt kan og bør man det.
. Bare at jeg ikke hadde hatt troen på 22 Håo, mne ikke tro.
Svært irriterende med sånt bråk
Jeg er utdannet innen informatikk - den biten som den gang da het mikroelektronikk - heter nå nanoteknologi.
Er en del fysikk-fag i den utdannelsen.
Bølgeteori er spennende da, den delen av fysikken ligger vel ganske tett opp mot matematikken dersom jeg ikke husker helt feil.
Jobber riktignok med noe helt annet
Greit å få tatt med litt til nevø når vi likevel skal ditDet er en veldig god følelse å få ryddet slik opp!![]()
KjektHytta og så skal vi videre fo å hilse på niese
Jeg likte den blå bestPlanen når vi dro hjemmefra var denne. Vis vedlegget 294926 og vi kom hjem med denneVis vedlegget 294927
Jeg er veldig fornøyd med det jeg jobber med.Det er jo et veldig veldig spennende fagfelt da! Synd du ikke jobber med det, på den måten - men tenker du allikevel trives i dagens jobb, eller?Rart med det hvordan man så ofte ender opp i noe heeeelt annet. Og noen ganger, nøyaktig i det man studerte... Kjenner til ei som studerte oljegeologi, altså virkelig "leting etter olje" og fikk jobb rett i statoil etter endt utdannelse. Nå etter ca 10 års arbeid i bransjen så flytter hun og mannen til Texas (!) for å jobbe med leting etter olje. Da snakker man om å gå tilbake til selve røttene av det man studerte
![]()
Det blir detKjekt![]()
Den var fin den ja og jeg liker egentlig best annet enn rødt til henne. Men jeg lot henne velge selv og da ble det denne.Jeg likte den blå best![]()
Jeg er veldig fornøyd med det jeg jobber med.
Selv om jeg ikke jobber innen det jeg er utdannet innen (men blir når jeg er ferdig med eksamen i mai), trenger jeg min informatikk bakgrunn
Nei, kan egentlig ikke klatre mer uten å få personalansvar...Lykke til i Mai da! Får du ny stilling da?
Satse på at dere får til 2 ganger i åretDet pleier å bli super koselig
Og pleier å avsluttes med at alle er enige om har jeg må gjøre det 2 ganger i året, ikke bare en, men jeg har ikke hatt tid de siste høstene.
Får se nå til høsten hva som skjer siden jeg da bare har full jobb og 3 unger, ikke full jobb, 3 unger og 50% studier
Skulle ikke du ta det med ro??Ah deilig, fått ryddet i 6 kurver med klær , hvertfall startet på garderoberommet da
Nå er det kvelden , tidlig opp i morgen![]()
God morgen og lykke tilGod morgen
Snart tannlegetime , vet det ikke bare blir med den ene kontrollen ..
Så får vi besøk litt senere, kengubarnet skal bort på overnatting etterhvert og jeg skal muligens bort i kveld . Mannen skal beise terrasse.