De burde jo roe ned snart?!Jeg holder på å klikke, men er så utrolig konfliktsky at jeg tør ikke si i fra!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De burde jo roe ned snart?!Jeg holder på å klikke, men er så utrolig konfliktsky at jeg tør ikke si i fra!!!![]()
Det høres utrolig spennende ut.Ja, i et firma hvor jeg får jobbe som "miljøingeniør", f.eks skrive rapporter om hvor mange utrydningstruede plante-og/eller dyrearter det er i et område hvor det er planlagt å bygge ut f.eks kjøpesentre eller vindmøller for strømproduksjon! Drømmejobben for miljøfjonki Nordlys2018![]()
Hva skjer?
Det høres utrolig spennende ut.
Masse, masse lykke til.
Hvilken utdannelse trenger man for den type jobb?
Det pleier å bli super koseligStemmer detflink du er! Blir nok koselig
![]()
Så utrolig irriterende, jeg hadde blitt sprø av sliktNaboene hører på "fetthøy" technomusikk som er av virkelig VERSTE sort. Føler meg som ei 80år gammel sur kjerring, men det er så lytt og de hører på techno som går på hjerterytmen minFøler nesten jeg får hjertefrekvensforstyrrelse, og musikken er ekstra irriterende for den går "DUDUDUDUUDUDUDUDU *komplett pause og stillhet som om noen byttet kanal i 3 sekunder* DUDUDUUDUDUDUUDUDUDUDU" osv osv osv med konstante jævlige "avbrudd" inni der... At voksne mennesker kan høre sånt er meg et mysterium, og jeg er altetende musikkelsker som gjerne hører elektro/techno selv
Håper de slutter når klokka er 22:00...
Hvilken det av fysikken er du utdannet innen?Tusen takkJeg har egentlig en heeeelt annen utdannelse, endog naturvitenskaplig (fysikk). Så man trenger egentlig bare arbeidserfaring og flaks
![]()
Naboene har så høy føkkings technomusikk, hvordan kan "voksne" mennesker holde sånn på kl 21:00 på kvelden??? På en Mandag? Mehhhh!

Eller dersom det er i en blokk kan man sjekke om det fins en feller sikringsboks og avtale med endre naboer om å bytte på å ta hovedsikringen til den leiligheten når det blir for illeDet er så plagsomt... Du får stå utenfor å laga negler mot tavle lyd eller noko![]()
Hvilken det av fysikken er du utdannet innen?
Har sånn delvis fysikk utdanning selv.
Eller dersom det er i en blokk kan man sjekke om det fins en feller sikringsboks og avtale med endre naboer om å bytte på å ta hovedsikringen til den leiligheten når det blir for ille![]()

Eller dersom det er i en blokk kan man sjekke om det fins en feller sikringsboks og avtale med endre naboer om å bytte på å ta hovedsikringen til den leiligheten når det blir for ille![]()
Jeg er utdannet innen informatikk - den biten som den gang da het mikroelektronikk - heter nå nanoteknologi.Bølgefysikk, jobba originalt på PhD-prosjekt med bruk av bølgeteori innen geofysiske metoder...Drømmen var derimot å bli biolog, såeh
Forsøker å gå i sporene etter mine barndoms drømmer
![]()
Hun har jo vært fast bestemt på at hun skulle ha blå.Hva da?
Det er detSå koselig da![]()
Hæ??Hun har jo vært fast bestemt på at hun skulle ha blå.
Naboene hører på "fetthøy" technomusikk som er av virkelig VERSTE sort. Føler meg som ei 80år gammel sur kjerring, men det er så lytt og de hører på techno som går på hjerterytmen minFøler nesten jeg får hjertefrekvensforstyrrelse, og musikken er ekstra irriterende for den går "DUDUDUDUUDUDUDUDU *komplett pause og stillhet som om noen byttet kanal i 3 sekunder* DUDUDUUDUDUDUUDUDUDUDU" osv osv osv med konstante jævlige "avbrudd" inni der... At voksne mennesker kan høre sånt er meg et mysterium, og jeg er altetende musikkelsker som gjerne hører elektro/techno selv
Håper de slutter når klokka er 22:00...
Hæ??
Blå hva da?
Bil, helikopter, kjole, mobil, yoghurt....
Da begynner jeg å forstå litt mer.Festdrakt.