⚘ Apriltråden ⚘

Ja, i et firma hvor jeg får jobbe som "miljøingeniør", f.eks skrive rapporter om hvor mange utrydningstruede plante-og/eller dyrearter det er i et område hvor det er planlagt å bygge ut f.eks kjøpesentre eller vindmøller for strømproduksjon! Drømmejobben for miljøfjonki Nordlys2018 :)
Det høres utrolig spennende ut.
Masse, masse lykke til.

Hvilken utdannelse trenger man for den type jobb?

Naboene hører på "fetthøy" technomusikk som er av virkelig VERSTE sort. Føler meg som ei 80år gammel sur kjerring, men det er så lytt og de hører på techno som går på hjerterytmen min :p Føler nesten jeg får hjertefrekvensforstyrrelse, og musikken er ekstra irriterende for den går "DUDUDUDUUDUDUDUDU *komplett pause og stillhet som om noen byttet kanal i 3 sekunder* DUDUDUUDUDUDUUDUDUDUDU" osv osv osv med konstante jævlige "avbrudd" inni der... At voksne mennesker kan høre sånt er meg et mysterium, og jeg er altetende musikkelsker som gjerne hører elektro/techno selv :) Håper de slutter når klokka er 22:00...

Stemmer det:) flink du er! Blir nok koselig:D
Det pleier å bli super koselig :)
Og pleier å avsluttes med at alle er enige om har jeg må gjøre det 2 ganger i året, ikke bare en, men jeg har ikke hatt tid de siste høstene.
Får se nå til høsten hva som skjer siden jeg da bare har full jobb og 3 unger, ikke full jobb, 3 unger og 50% studier

Naboene hører på "fetthøy" technomusikk som er av virkelig VERSTE sort. Føler meg som ei 80år gammel sur kjerring, men det er så lytt og de hører på techno som går på hjerterytmen min :p Føler nesten jeg får hjertefrekvensforstyrrelse, og musikken er ekstra irriterende for den går "DUDUDUDUUDUDUDUDU *komplett pause og stillhet som om noen byttet kanal i 3 sekunder* DUDUDUUDUDUDUUDUDUDUDU" osv osv osv med konstante jævlige "avbrudd" inni der... At voksne mennesker kan høre sånt er meg et mysterium, og jeg er altetende musikkelsker som gjerne hører elektro/techno selv :) Håper de slutter når klokka er 22:00...
Så utrolig irriterende, jeg hadde blitt sprø av slikt

Eller dersom det er i en blokk kan man sjekke om det fins en feller sikringsboks og avtale med endre naboer om å bytte på å ta hovedsikringen til den leiligheten når det blir for ille :p

Haha! Den er god... Dessverre bor vi mer i det jeg vil klassifisere som en ombygd enebolig med to boenheter hvor naturlig nok den ene veggen i mellom oss oppleves som avispapir. Blaaah. Men men, er bare noen mnd til, fram til huset vårt endelig står ferdig! :D

Bølgefysikk, jobba originalt på PhD-prosjekt med bruk av bølgeteori innen geofysiske metoder... :) Drømmen var derimot å bli biolog, såeh :p Forsøker å gå i sporene etter mine barndoms drømmer :D
Jeg er utdannet innen informatikk - den biten som den gang da het mikroelektronikk - heter nå nanoteknologi.
Er en del fysikk-fag i den utdannelsen.

Bølgeteori er spennende da, den delen av fysikken ligger vel ganske tett opp mot matematikken dersom jeg ikke husker helt feil.

Jobber riktignok med noe helt annet

Nattero er vel fra 23, men håper de har vett til å roe ned evt får du ta kontakt.

Ah deilig, fått ryddet i 6 kurver med klær , hvertfall startet på garderoberommet da
Nå er det kvelden , tidlig opp i morgen :confused:

Back
Topp