⚘ Apriltråden ⚘

Det gjør jo det :) lykke til . Men å presse for mye er jeg ikke for iallefall . Har jo selv barn som har brukt movicol

Jeg har en datter som snart har stått på movicol i to år. Uten at det skyldes press, hun hadde vært bleiefri med fin funksjon i 2-3 år når det stoppet opp....

Men vi vil ikke ha to på movicol nei

Jeg har en datter som snart har stått på movicol i to år. Uten at det skyldes press, hun hadde vært bleiefri med fin funksjon i 2-3 år når det stoppet opp....

Men vi vil ikke ha to på movicol nei
Mhm:) her har guttungen hatt tregt lenge før han ble bleiefri . Fra baby

Mhm:) her har guttungen hatt tregt lenge før han ble bleiefri . Fra baby

Mi hadde ingen problemer før hun var seks år gammel.

Men forsøk på å trappe ned fra to poser movicol junior, tilsvarende en voksen, gir stopp.

Mi hadde ingen problemer før hun var seks år gammel.

Men forsøk på å trappe ned fra to poser movicol junior, tilsvarende en voksen, gir stopp.
Skjønner :) her slutta frøkna med bleier i juni når vi var på ferie.

Skjønner :) her slutta frøkna med bleier i juni når vi var på ferie.

På ferie er det sånn stress for oss. Mye bilkjøring, besøk hos svigermor og hos svigerfar. En park-dag eller flere.
Liksom ikke noe kjekt å drive med bleieslutt da. Men må har vi fri og ingen planer og er stort sett hjemme så denne påska passet fint for oss.
Og hun virker jo klar.

Grunnet en 45 min kjøretur hvor det store deler av veien er vanskelig å få stoppet får hun nok kjørebleie nå når vi drar og henter de store. Men trolig hadde det gått bra. Imponert over henne

På ferie er det sånn stress for oss. Mye bilkjøring, besøk hos svigermor og hos svigerfar. En park-dag eller flere.
Liksom ikke noe kjekt å drive med bleieslutt da. Men må har vi fri og ingen planer og er stort sett hjemme så denne påska passet fint for oss.
Og hun virker jo klar.

Grunnet en 45 min kjøretur hvor det store deler av veien er vanskelig å få stoppet får hun nok kjørebleie nå når vi drar og henter de store. Men trolig hadde det gått bra. Imponert over henne
Ja noen ganger passer det jo bedre enn andre :) tenkte det samme som deg sist sommer. Var mye kjøring til fanilie på Østlandet, Hunderfossen m.m, men gikk veldig fint :)

Back
Topp