Når er eksamen ?Hive ut mann og barn
Rydde og vaske huset
Trene
Lese til eksamen dersom jeg blir ferdig med ryddingen og vaskingen tidlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er eksamen ?Hive ut mann og barn
Rydde og vaske huset
Trene
Lese til eksamen dersom jeg blir ferdig med ryddingen og vaskingen tidlig
Har eksamenssamling 7.-9. maiNår er eksamen ?
Aha lykke tilHar eksamenssamling 7.-9. mai
Det kommer til å bli en hektisk uke.Aha lykke til![]()
Det var mye jaDet kommer til å bli en hektisk uke.
Eksamenssamling 7.-9. mai
Styringsgruppemøte 10. mai
Holmenkollenstafetten 11. mai
Det gjør jo detlykke til . Men å presse for mye er jeg ikke for iallefall . Har jo selv barn som har brukt movicol
MhmJeg har en datter som snart har stått på movicol i to år. Uten at det skyldes press, hun hadde vært bleiefri med fin funksjon i 2-3 år når det stoppet opp....
Men vi vil ikke ha to på movicol nei
Mhmher har guttungen hatt tregt lenge før han ble bleiefri . Fra baby
SkjønnerMi hadde ingen problemer før hun var seks år gammel.
Men forsøk på å trappe ned fra to poser movicol junior, tilsvarende en voksen, gir stopp.
Varmt ?Sitter ute i sola
Skjønnerher slutta frøkna med bleier i juni når vi var på ferie.
Ja noen ganger passer det jo bedre enn andrePå ferie er det sånn stress for oss. Mye bilkjøring, besøk hos svigermor og hos svigerfar. En park-dag eller flere.
Liksom ikke noe kjekt å drive med bleieslutt da. Men må har vi fri og ingen planer og er stort sett hjemme så denne påska passet fint for oss.
Og hun virker jo klar.
Grunnet en 45 min kjøretur hvor det store deler av veien er vanskelig å få stoppet får hun nok kjørebleie nå når vi drar og henter de store. Men trolig hadde det gått bra. Imponert over henne
EkstremtVarmt ?
Deilig . Hvor mange grader?Ekstremt
12 grader i skyggen men må være minst 20-25 i sola. Jeg brenner og må finne solkremen etter 2 timer herDeilig . Hvor mange grader?
Deilig med finvær12 grader i skyggen men må være minst 20-25 i sola. Jeg brenner og må finne solkremen etter 2 timer her

Så deilig!Da har jeg huset for meg selv frem til i morgen kveld![]()