⚘ Apriltråden ⚘

Deilig å slippe middagslaging da :D ja, det er jo hellig, så man kan jo ta ting litt med ro også :p
Det er nettopp det.

Loven sier jo bare at vi ikke skal bråke og han legger om "manuelt" så det er lite lyd men jeg synes egentlig ikke det høver seg helt likevel, da. Samme med hagen. Det får vente. Lørdag er greiere

Det er nettopp det.

Loven sier jo bare at vi ikke skal bråke og han legger om "manuelt" så det er lite lyd men jeg synes egentlig ikke det høver seg helt likevel, da. Samme med hagen. Det får vente. Lørdag er greiere
Når man vet at man har fri likevel, så kan man fint utsette til en greiere dag :) plutselig kan de ringe fra jobb om jeg kan komme, og da blir ting utsatt enda litt mer enn beregning, så vi må alltid benytte anledningen når den byr seg :p

Det er nettopp det.

Enig med deg i at lørdag er greiere ja

Når man vet at man har fri likevel, så kan man fint utsette til en greiere dag :) plutselig kan de ringe fra jobb om jeg kan komme, og da blir ting utsatt enda litt mer enn beregning, så vi må alltid benytte anledningen når den byr seg :p
Vi vet jo at vi har fri, ingen av oss går vakter. Det kan oppstå ting mannen må ordne, men da hjemmefra. Og ikke i påsken vil jeg tro, det meste som haster handler om penger og overførsler og bankene er jo stengt fra onsdag kl 12 til tirsdag morgen så det er ikke noe han får gjort med likviditet eller overførsel likevel. Samme for meg.

Vi vet jo at vi har fri, ingen av oss går vakter. Det kan oppstå ting mannen må ordne, men da hjemmefra. Og ikke i påsken vil jeg tro, det meste som haster handler om penger og overførsler og bankene er jo stengt fra onsdag kl 12 til tirsdag morgen så det er ikke noe han får gjort med likviditet eller overførsel likevel. Samme for meg.
Så fint :D

Enig med deg i at lørdag er greiere ja

Dekk kan han egentlig legge om neste helg også, men bedet mitt bør helst ordnes i påska for plantene bør i jorda. Jeg kan vanne dem inne en stund da, og det som skal sås kommer opp om vi ventet ei uke også. Det er bare det at neste helg er det øvingshelg med korpset så jeg er nok på skolen det meste av lørdagen.

Og ettermiddagene er stort sett fulle av aktiviteter til ungene er i seng og sola gått ned

Men det skal nok ordne seg på et vis det ene og det andre. Uten å herje for mye på helligdagene

Fytterakkern, våken siden 04:30, trodde jeg skulle klare å karre meg på jobb, stod ved døra helt ferdig påkledd og alt... Men jeg klarer ikke. Har aldri vært så allergisk i mitt liv, snart kaster jeg inn håndduken og tar noen heavy tabeletter. Det går bare ikke. Øynene mine har jeg klødd så i at jeg nå har infeksjon, håper at man får sånn anti-øyebetennelses-krem reseptfritt på apotek (mener imidlertid det). Nesen renner konstant, får knapt puste. Klør hele tiden i svelget, som gjør vondt som når man har halsbetennelse. Pusten høres ut som en hvesende Zombie, ser ut som en også. Vurderer sterkt å ta tabeletter for allergi nå, selv om jeg egentlig ikke skal pga graviditetsønsket... Jeg klarer bare ikke mer. Å gå uten farmasøytika i ryggen i mot dette pollenet holder på å ta knekken på meg :sad010
Huff masse god bedring ❤️

God morgen.

Her sitter jeg med trusejenta mi. Ingen søsken hjemme og hun bør ha noen her til å hjelpe på do når det trengs.

Nattbleien var tørr, vi hadde en tur på do klokka to. Dette går jo bra det.

Utfordringen er som det fremkommer i en tråd eller to om bleieslutt, at hun ikke klarer bæsje i potte eller do. Det har bare ikke helt demret for meg før nå at det kommer til å bli litt krevende.

De andre gjorde jo det fra de var små selv om mye kom i bleien også for nr to, eldste bæsja bare i potte og do fra han var året omtrent, med få uhell eller hva en skal kalle det.

Dette er ukjent landskap...
Er hun redd for det? :)

Skjønner :) ikke alltid lett det der
Det går seg vel til, men det er ikke helt lett sånn akkurat nå.

Finne en balanse mellom å gi henne forstoppelse og å pushe for lite. En plass der imellom. Det ordner seg vel med denne frøkna også.

Planer for dagen da, folkens? :happy:
Hive ut mann og barn
Rydde og vaske huset
Trene
Lese til eksamen dersom jeg blir ferdig med ryddingen og vaskingen tidlig

Det går seg vel til, men det er ikke helt lett sånn akkurat nå.

Finne en balanse mellom å gi henne forstoppelse og å pushe for lite. En plass der imellom. Det ordner seg vel med denne frøkna også.
Det gjør jo det :) lykke til . Men å presse for mye er jeg ikke for iallefall . Har jo selv barn som har brukt movicol

Back
Topp