Man skulle tro det, men slik var det visst ikkeMan tror liksom at dette har man skjønt når det går greit med de to første....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man skulle tro det, men slik var det visst ikkeMan tror liksom at dette har man skjønt når det går greit med de to første....

Alle unger er forskjellige. Skal ikke være lett. Denne tredje vår er annerledes enn de to eldste på flere punktMan skulle tro det, men slik var det visst ikke![]()
Det er nettopp det.Deilig å slippe middagslaging daja, det er jo hellig, så man kan jo ta ting litt med ro også
![]()
Når man vet at man har fri likevel, så kan man fint utsette til en greiere dagDet er nettopp det.
Loven sier jo bare at vi ikke skal bråke og han legger om "manuelt" så det er lite lyd men jeg synes egentlig ikke det høver seg helt likevel, da. Samme med hagen. Det får vente. Lørdag er greiere
Middag med min side sv familienPlaner for dagen da, folkens?![]()
Enig med deg i at lørdag er greiere jaDet er nettopp det.
Loven sier jo bare at vi ikke skal bråke og han legger om "manuelt" så det er lite lyd men jeg synes egentlig ikke det høver seg helt likevel, da. Samme med hagen. Det får vente. Lørdag er greiere
Vi vet jo at vi har fri, ingen av oss går vakter. Det kan oppstå ting mannen må ordne, men da hjemmefra. Og ikke i påsken vil jeg tro, det meste som haster handler om penger og overførsler og bankene er jo stengt fra onsdag kl 12 til tirsdag morgen så det er ikke noe han får gjort med likviditet eller overførsel likevel. Samme for meg.Når man vet at man har fri likevel, så kan man fint utsette til en greiere dagplutselig kan de ringe fra jobb om jeg kan komme, og da blir ting utsatt enda litt mer enn beregning, så vi må alltid benytte anledningen når den byr seg
![]()
Så fintVi vet jo at vi har fri, ingen av oss går vakter. Det kan oppstå ting mannen må ordne, men da hjemmefra. Og ikke i påsken vil jeg tro, det meste som haster handler om penger og overførsler og bankene er jo stengt fra onsdag kl 12 til tirsdag morgen så det er ikke noe han får gjort med likviditet eller overførsel likevel. Samme for meg.
Enig med deg i at lørdag er greiere ja
Sånn er det med økonomer/kontorrotter....Så fint![]()
Huff masse god bedringFytterakkern, våken siden 04:30, trodde jeg skulle klare å karre meg på jobb, stod ved døra helt ferdig påkledd og alt... Men jeg klarer ikke. Har aldri vært så allergisk i mitt liv, snart kaster jeg inn håndduken og tar noen heavy tabeletter. Det går bare ikke. Øynene mine har jeg klødd så i at jeg nå har infeksjon, håper at man får sånn anti-øyebetennelses-krem reseptfritt på apotek (mener imidlertid det). Nesen renner konstant, får knapt puste. Klør hele tiden i svelget, som gjør vondt som når man har halsbetennelse. Pusten høres ut som en hvesende Zombie, ser ut som en også. Vurderer sterkt å ta tabeletter for allergi nå, selv om jeg egentlig ikke skal pga graviditetsønsket... Jeg klarer bare ikke mer. Å gå uten farmasøytika i ryggen i mot dette pollenet holder på å ta knekken på meg![]()
Ikke så mye. Frøkna må bli helt friskPlaner for dagen da, folkens?![]()
Er hun redd for det?God morgen.
Her sitter jeg med trusejenta mi. Ingen søsken hjemme og hun bør ha noen her til å hjelpe på do når det trengs.
Nattbleien var tørr, vi hadde en tur på do klokka to. Dette går jo bra det.
Utfordringen er som det fremkommer i en tråd eller to om bleieslutt, at hun ikke klarer bæsje i potte eller do. Det har bare ikke helt demret for meg før nå at det kommer til å bli litt krevende.
De andre gjorde jo det fra de var små selv om mye kom i bleien også for nr to, eldste bæsja bare i potte og do fra han var året omtrent, med få uhell eller hva en skal kalle det.
Dette er ukjent landskap...
God morgenGod morgen
Ikke redd egentlig. Bare får det ikke til.Er hun redd for det?![]()
SkjønnerIkke redd egentlig. Bare får det ikke til.
Det går seg vel til, men det er ikke helt lett sånn akkurat nå.Skjønnerikke alltid lett det der
Hive ut mann og barnPlaner for dagen da, folkens?![]()
Det gjør jo detDet går seg vel til, men det er ikke helt lett sånn akkurat nå.
Finne en balanse mellom å gi henne forstoppelse og å pushe for lite. En plass der imellom. Det ordner seg vel med denne frøkna også.